Oktoberskravla

Vondt i hodet og skulderen blir ikke bedre :( lei lei lei!
Legen sa jeg skulle se an noen uker før jeg kommer til time... optiker på torsdag for å sjekke synet..
Hvordan arter hodepinen din seg?

Paracett får du kjøpt i butikken.
Før jeg fikk ordentlige medisiner måtte jeg kombinere en sterk Ibux med 2 paracett for at det i det hele tatt skulle virke ordentlig.
Å bare ta paracett hjelper ikke på migrene, du trenger ORDENTLIGE medisiner
Det er det jeg prøver å si... men han er redd for at jeg skal bli avhengig. Så Paracet er det jeg får, kan ikke ta Ibux da nsaids gir meg vondt i magen. Så da sitter jeg her i store smerter og håper det gir seg!

Men det er ikke paracet eller ibux som tar migrene, det et migrene-medisiner.

Veldig dårlig med fastleger i området hvor jeg ikke må reise evigheter... resten snakker kun gebrokken norsk.. får jeg inntrykk av hvertfall. Skal flytte iløpet av neste år da.
Har du snakket med noen som har vært hos de legene som snakker gebrokken norsk.
Har et par slike på legevakten her jeg bor som er utrolig flinke

Lille U har fremdeles en del vondt, tror han blir hjemme i morgen også.
Lurer på om vi skal ta en tur på kino, Kaptein Sabeltann filmen går kl 1315, slik at han får noe annet å tenke på :rolleyes:

God morgen :) håper minsten er frisk nok til skolen, jeg har time hos kiropraktor 8:40 som jeg gjerne vil på!

God morgen

Ingen Internett hjemme, problemet ligger utenfor vår kontroll, hos leverandøren. Heldigvis nett på jobb har jeg fått bekreftet så da er det bare å få på seg klær og komme oss avsted

Regn regn regn regn. Og skolecup i fotball UTE i hele ettermiddag fra 14 til 18. Og i morgen. Og kanskje på lørdag hvis de når finalen.
Også kommer han å sier at han har meldt seg på håndballcuppen på skolen neste uke. Jaja, skal ikke klage akkurat.

Regn regn regn regn. Og skolecup i fotball UTE i hele ettermiddag fra 14 til 18. Og i morgen. Og kanskje på lørdag hvis de når finalen.
Også kommer han å sier at han har meldt seg på håndballcuppen på skolen neste uke. Jaja, skal ikke klage akkurat.
Så hun mor trenger nytt foret regntøy for å klare å stå på sidelinjen og heie :P

Back
Topp