Hvordan arter hodepinen din seg?Vondt i hodet og skulderen blir ikke bedrelei lei lei!
Legen sa jeg skulle se an noen uker før jeg kommer til time... optiker på torsdag for å sjekke synet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan arter hodepinen din seg?Vondt i hodet og skulderen blir ikke bedrelei lei lei!
Legen sa jeg skulle se an noen uker før jeg kommer til time... optiker på torsdag for å sjekke synet..
Foran i pannen, tinningene. Iblant stikkende på en av sidene. Iblant smerter det i øynene.Hvordan arter hodepinen din seg?
Det er ikke hodepine vennen min, det er migrene, det kan dessverre vare lenge noen ganger og legen din er en "dust", du trenger ordentlige medisiner.Foran i pannen, tinningene. Iblant stikkende på en av sidene. Iblant smerter det i øynene.
Han gir meg kun Paracet...Det er ikke hodepine vennen min, det er migrene, det kan dessverre vare lenge noen ganger og legen din er en "dust", du trenger ordentlige medisiner.
Hva er det du tar nå?
Paracett får du kjøpt i butikken.Han gir meg kun Paracet...
Det er det jeg prøver å si... men han er redd for at jeg skal bli avhengig. Så Paracet er det jeg får, kan ikke ta Ibux da nsaids gir meg vondt i magen. Så da sitter jeg her i store smerter og håper det gir seg!Paracett får du kjøpt i butikken.
Før jeg fikk ordentlige medisiner måtte jeg kombinere en sterk Ibux med 2 paracett for at det i det hele tatt skulle virke ordentlig.
Å bare ta paracett hjelper ikke på migrene, du trenger ORDENTLIGE medisiner
Skifte fastlege?Det er det jeg prøver å si... men han er redd for at jeg skal bli avhengig. Så Paracet er det jeg får, kan ikke ta Ibux da nsaids gir meg vondt i magen. Så da sitter jeg her i store smerter og håper det gir seg!
Veldig dårlig med fastleger i området hvor jeg ikke må reise evigheter... resten snakker kun gebrokken norsk.. får jeg inntrykk av hvertfall. Skal flytte iløpet av neste år da.Skifte fastlege?
Har du snakket med noen som har vært hos de legene som snakker gebrokken norsk.Veldig dårlig med fastleger i området hvor jeg ikke må reise evigheter... resten snakker kun gebrokken norsk.. får jeg inntrykk av hvertfall. Skal flytte iløpet av neste år da.
Kjenner svært få i områdetHar du snakket med noen som har vært hos de legene som snakker gebrokken norsk.
Har et par slike på legevakten her jeg bor som er utrolig flinke
Hørtes ut som en fin planLille U har fremdeles en del vondt, tror han blir hjemme i morgen også.
Lurer på om vi skal ta en tur på kino, Kaptein Sabeltann filmen går kl 1315, slik at han får noe annet å tenke på![]()
Den har vi sett! var faktisk veldig greiLille U har fremdeles en del vondt, tror han blir hjemme i morgen også.
Lurer på om vi skal ta en tur på kino, Kaptein Sabeltann filmen går kl 1315, slik at han får noe annet å tenke på![]()
Den er kjedelig. Håper der fikses fort.God morgen
Ingen Internett hjemme, problemet ligger utenfor vår kontroll, hos leverandøren. Heldigvis nett på jobb har jeg fått bekreftet så da er det bare å få på seg klær og komme oss avsted
Så hun mor trenger nytt foret regntøy for å klare å stå på sidelinjen og heieRegn regn regn regn. Og skolecup i fotball UTE i hele ettermiddag fra 14 til 18. Og i morgen. Og kanskje på lørdag hvis de når finalen.
Også kommer han å sier at han har meldt seg på håndballcuppen på skolen neste uke. Jaja, skal ikke klage akkurat.