Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg holdt på å tisse på meg. Og kattungene våknet når jeg våknet, men dem raste fra seg litt i stua, så jeg gikk å la meg igjen. Sov til 9Oohhh... Ikke digg. Måtte du opp eller var det bare helt unødvendig?
Jeg har vært våken sånn en god halvtime nå, men det skyldes at lillemor våkna. Men jeg har slett ikke tenkt å stå opp enda. Søndag er det mannen som står opp med henne så nå er de på badet. Han bare hjelper henne der og følger henne opp, hjelper henne å slå på lys og tv og deler opp litt frukt, så kommer han og legger seg igjen.
Hun blir litt tvslave da.... Rett nok går hun til og fra og leker også men hun får litt fri tilgang på tv eller nettbrett, hun har begynt å foretrekke tv skjermen. Rett nok der hun ikke lineær tv der heller, men større skjerm. Også klarer hun ikke bytte mellom da, det gjør hun selv på nettbrettet sitt.
Jaja. Lat søndags morgen er planen her i alle fall.
Åååå, har han fått seg kjæreste?Det meste av hageting tatt inn for vinteren , hvertfall av det som skal inn. Mannen bærer ved, kengubarnet skal snart på badeland med kjæresten og noen venner
Noen mnd siden de ble sammenÅååå, har han fått seg kjæreste?![]()
Jeg holdt på å tisse på meg. Og kattungene våknet når jeg våknet, men dem raste fra seg litt i stua, så jeg gikk å la meg igjen. Sov til 9ikke akkurat uthvilt..
Tv er helt greit på en søndagHar dere fint vær i dag? Strålende her.. Men har så mye å gjøre inne.
Og vips så var den snart over...Endelig helg![]()
Flinka!!Strålende fint her også, men sto opp ti, frokost, dusj, bursdagsselskap for min niese 8 år og nå kommet hjem. Mannen begynner å lage middag, den skal få koke en stund altså, vi er ikke akkurat sultne helt enda, og jeg skal ta fatt på det rommet som skal tømmes. Bare. Bare finne motivasjonen.
Kjedelig. Ikke fått hvilt noe i helgen. Kan bli en tung uke..Og vips så var den snart over...![]()
Flinka!!
Hva blir det til middag?
Jeg malte ferdig rommet til Snuppa i gårkveld. I dag har jeg vasket hele rommet, samt på plass litt ting, hengt og nye gardiner og fikset litt.
Hun ble heldigvis for lyd når hun kom hjem.
Nå er det en god dusj og sofaen resten av dagen.
Denne uka blir bittelitt letter enn vanlig. Håndball og korps og kulturskolen har høstferie, sånn som skolen altså har. Jeg og mannen jobber, mannen jobber mye, men ungene skal stort sett være hos mine foreldre så jeg leverer dem dit til frokost og henter dem hjem til middag og ingenting som skal skje på ettermiddag. Utenom evt fotball. Den tar vel aldri ferie. Og mannen må på et møte på bhg mandag kveld. Han sitter i styret.Kjedelig. Ikke fått hvilt noe i helgen. Kan bli en tung uke..
Jupp desverreOg vips så var den snart over...![]()
Må ta bilder av unga her også! fikk til et par fine for to uker siden, men må helst ha noen flereVært ute og tatt litt bilder av kengubarnet som endelig kom hjem. Må snsrt begynne på kalender så da er det greit med nye bilder
Hurra for at den snart er overOg vips så var den snart over...![]()
Fikk fine her også i går men ja må ha flere.Må ta bilder av unga her også! fikk til et par fine for to uker siden, men må helst ha noen flere
Det er mye jobb. Jeg hater å male og pusse opp. Virkelig hater detMen jeg er imponert over folk som "bare maler et rom" for det har jeg gjort en gang og det var en himla jobb også!!!!