Oktoberskravla

Nå har vi min kusine og fetter som bor rett ved jobben (ca 30 km), min mor ca 60 km, svigermor ca 120 km og svigerfar 1.200 km unna. De fleste vennene vi har bor 30 km unna.
Trondheim er en mindre by og vi vil nok ha vennene mye nærmere og lettere for et sosialt liv.
Vi har min bror med familie og min kusine emd familie sånn at vi om et par år har unger på samme skole (når den nye felles skolen kommer) det er snakk om halvannen km til min bror og litt lenger til min kusine. Jeg har enda en kusine bosatt i nabo-skolekretsen motsatt retning, alle blir å ha unger på samme ungdomsskole om noen år. Når min går i 10. Vi han ha en tremenning i 9. Og en fetter og en temenning i 8. (og søster og kusine i 7, da på samme skole hvor han også vil ha en tremenning i... 5? Eller blir det 4? Og ei søster i 3. Og da en tremenning 2. Jepp, mye unger tripp trapp tresko etter vår eldste)

Også har vi mine foreldre sånn ei god mil herfra, rett ved min jobb

Jeg kan ikke legge meg før vaskemaskina er ferdig da.

Det er bare 8 små hvite hansker. Det var de jeg fant i farta. Smøresesongen er igang. Mamma, jeg har tørre hender sa mellomste når ejg kom hjem fra møte.
Jeg vsr påvei til å si "vi smører i morgen da" i det jeg tok på dem og da "jeg går og henter kremen" men jeg fant ikke hansker så smurte bare tynt. Så fant jeg hansker etterpå men de fikk seg en vask. Hvite hansker som er ganske grå, rimelig mettet på fet krem, de vaskes fra tid til annen men hvite igjen blir de egenelig ikke

Sjekket eldste, han var fin og myk. Minnes at han muligens ikke ble så ille i fjor, vokser det av seg, mens mellomste slet mer i fjor enn hun har gjort før. De får håndeksem. Huden blir knusktørr, sprekker og blir sår. Oppå hendene hver vinter. Og nå var den altså igang
Vi har psoriasis i hus og vi merker en forskjell etter vi byttet ut håndsåpen - La roche posay lipikar syndet (hvit flaske blå sprute) bruker vi nå. Kjøpes på apoteket (Boots og A1 har den) koster litt da, men ok med tanke på mindre plager

Vi har psoriasis i hus og vi merker en forskjell etter vi byttet ut håndsåpen - La roche posay lipikar syndet (hvit flaske blå sprute) bruker vi nå. Kjøpes på apoteket (Boots og A1 har den) koster litt da, men ok med tanke på mindre plager
Den er ikke dum den.

Yngste fikk eksem av first price som de brukte i bhg, men nå bruker hun parfymeri der, neutral er det vel, jeg sendte med anglamark i første omgang, og da forsvant problemet.

Vi har hatt babyolje som håndsåpe på badet også vi for eldste en periode

God morgen :)
2 dager igjen før set er helg , det blir godt.
Snart på jobb, mannen kjører meg siden han skal ha bilen , han har tatt seg to feriedager , indag tar han med kengubarnet og kompis på rush :)

Den er ikke dum den.

Yngste fikk eksem av first price som de brukte i bhg, men nå bruker hun parfymeri der, neutral er det vel, jeg sendte med anglamark i første omgang, og da forsvant problemet.

Vi har hatt babyolje som håndsåpe på badet også vi for eldste en periode
Ja, det gjelder å finne ut det som funker og ikke gjør eksem verre ihvertfall

God morgen :)
2 dager igjen før set er helg , det blir godt.
Snart på jobb, mannen kjører meg siden han skal ha bilen , han har tatt seg to feriedager , indag tar han med kengubarnet og kompis på rush :)
God morgen :) koselig med pappa/sønn dag :)

Jeg har IKKE sovet nok :p tenkte i går “deilig med barn som sover lenge! jeg kan være oppe og forberede til eksamen - jeg sover så bare leeeenge i morgen”
Ja sånn er nå ikke livet :p minsten som er skikkelig b-menneskke og *aldri* syk - våknet 06:15 kokvarm? oh nei :( finner ikke termometer, må ut og kjøpe nytt, spørs om de har det på Rema?

God morgen! Siste dagen på fotballskole for guttungen og det regner. Spurte om han ville bli hjemme.. Men nei :) opp og sprett!

God morgen! Siste dagen på fotballskole for guttungen og det regner. Spurte om han ville bli hjemme.. Men nei :) opp og sprett!

Så utrolig herlig. Så utrolig heldig.

Tårene triller nå, for tenk å om min sønn hadde hatt det sånn. Haa som plager ham nå vet jeg ikke, men her er det altså faktisk fint vær, faktisk en aktivitet han liker, det er speider i kveld og førstehjelp er tema. Og morgenen vår har vært....

Han hater speider, han liker ikke speider, vi skjønner ham ikke, han vil ikke, om han får ikke lov å slutte da hater vi ham.

Hare tanken på opp og sprett og frivillig ut på ting som er gøy. Åhhh... jeg skulle så inderlig ønske min sønn hadde det sånn

Nå ble dette helt feil og me-me-me som det ikke skulle, og mye mer utleverende enn den burde, det bare slo meg uventet hardt i magen på en morgen som hr vært av det tyngre slaget.

Jeg skrev nettopp til min mann at jeg tror jeg snart ryker på en avspasseringsdag, for jeg kan ikke ta egenmelding, syk er jeg ikke, men så langt på felgen at jeg snart ikke klarer mer.

Så utrolig herlig. Så utrolig heldig.

Tårene triller nå, for tenk å om min sønn hadde hatt det sånn. Haa som plager ham nå vet jeg ikke, men her er det altså faktisk fint vær, faktisk en aktivitet han liker, det er speider i kveld og førstehjelp er tema. Og morgenen vår har vært....

Han hater speider, han liker ikke speider, vi skjønner ham ikke, han vil ikke, om han får ikke lov å slutte da hater vi ham.

Hare tanken på opp og sprett og frivillig ut på ting som er gøy. Åhhh... jeg skulle så inderlig ønske min sønn hadde det sånn

Nå ble dette helt feil og me-me-me som det ikke skulle, og mye mer utleverende enn den burde, det bare slo meg uventet hardt i magen på en morgen som hr vært av det tyngre slaget.

Jeg skrev nettopp til min mann at jeg tror jeg snart ryker på en avspasseringsdag, for jeg kan ikke ta egenmelding, syk er jeg ikke, men så langt på felgen at jeg snart ikke klarer mer.
Åååå Sara! Sender deg en kjempeklem!

Back
Topp