Hvordan går det med henne?Skulle legge meg, og så begynner bikkja å kaste opp.. gir meg styrke
Har bare vagt i minne hunden vår som kastet opp. Det viste seg å være livmorbetennelse og det var jo rett og slett livsfarlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med henne?Skulle legge meg, og så begynner bikkja å kaste opp.. gir meg styrke
Kjedelig dag dette altså. Ingenting å finne på. Mange muligheter, men lite tiltakslyst. Skal gå en tur til butikken, men ellers så er det ikke noen planer.
Skulle legge meg, og så begynner bikkja å kaste opp.. gir meg styrke
Kjedelig dag dette altså. Ingenting å finne på. Mange muligheter, men lite tiltakslyst. Skal gå en tur til butikken, men ellers så er det ikke noen planer.
God dag
På jobb her , kost oss på tur i nydelig vær
Kjipt med slike dager[emoji13]
Ja, du det håper vi og.. følte det var sånn noenlunde inatt, med under 10 amminger. Hun klør endel. Og hadde en stor bleie idag, så det har nok ligget og verket littHuff
Håper virkelig at hun begynner å sove bedre snart! <3
Sov godt![]()
Han, har det ok. Kastet opp idag også en gang. Vi mistenker at han er kvalm etter en lang strand tur og to lange turer samt en sånn hundeball han har lekt i hagen med, og at han har spist gress. Magen pleier å bedre seg ved at han spiser tørrforet sitt men det har han ikke gjort. Men spiser gjerne en brødskorpe eller sånt så han spiser tørrfor når han "må". Har hatt perioder der han blir "syk/ish" en dag eller to så er alt ok. Han drikker vann. Og er ellers litt rar, men en 10 år gammel hund med personligheten til 4 stk , hva forventer manHvordan går det med henne?
Har bare vagt i minne hunden vår som kastet opp. Det viste seg å være livmorbetennelse og det var jo rett og slett livsfarlig!
han ligger på gangen og sutrer fordi pappaen er borte. Og han er på vakt for han for tiden siden han nettopp mistet broren sin.
Hvordan gikk det med deres hund forresten ?Hvordan går det med henne?
Måtte opp en gang til. Ellers var det en gang idag ogBlæ[emoji13] håper den ga seg med det!
Det gikk bra den gangen. Det gikk bra etter betennelsen i skjoldbruskkjertelen året etterpå Hun hadde cushings og økt fare for infeksjoner er en del av det.Hvordan gikk det med deres hund forresten ?
Han, har det ok. Kastet opp idag også en gang. Vi mistenker at han er kvalm etter en lang strand tur og to lange turer samt en sånn hundeball han har lekt i hagen med, og at han har spist gress. Magen pleier å bedre seg ved at han spiser tørrforet sitt men det har han ikke gjort. Men spiser gjerne en brødskorpe eller sånt så han spiser tørrfor når han "må". Har hatt perioder der han blir "syk/ish" en dag eller to så er alt ok. Han drikker vann. Og er ellers litt rar, men en 10 år gammel hund med personligheten til 4 stk , hva forventer manhan ligger på gangen og sutrer fordi pappaen er borte. Og han er på vakt for han for tiden siden han nettopp mistet broren sin.
blir det mer oppkast og tydelig smerter og at han ikke spiser eller drikker så går vi såklart til dyrlegen.
![]()
Endelig fikk jeg satt meg ned! Sykt lang dag,med endel uventede utfordringer
Såpass ja.. trist å miste henne etter så lang tidDet gikk bra den gangen. Det gikk bra etter betennelsen i skjoldbruskkjertelen året etterpå Hun hadde cushings og økt fare for infeksjoner er en del av det.
. Men i vår måtte vi avlive Alderen tok henne på flere vis og dyrlegen mente det ikke var annet valg av verdighet for henne Hun ble drøyt 14,5 år gammel, godt over forventet levetid
Hehe,nei kunne jo ikke du vite. Huff jeg blir bekymra etter en dag uten at han spiser tørrfor... hadde blitt stressa om det gikk en uke. Og hadde såklart gått til dyrlegen da. Hvilken rase var det ?Han. Ja, han har selvsagt ikke livmorbetennelse da.
Dere kjenner ham jo og bet nok hva som er greit. Den runden med skjoldbruskkjertelen den var heftigste av det hun har.vørt gjennom, da gråtkvalt av glede når jeg hørte lyden av tørrfôr som ble spist, det fikk over ei uke. Hun var selvsagt hus durelegrn, lå med drypp og vis visste rett og slett ikke hvilken vei det ville gå før det var over. Det gikk bra den gangen også.
Vi overtok henne når hun var sju, men likevel. Trist å miste henne ja, men det vsr tyngst fra vi fikk beskjeden til det var gjort, hele familien var med til dyrlegen og satt der med henne til hun hadde "sovnet" og ungene fikk ta farvell, så tok jeg ungene ut i bilen mens mannen satt med henne mens dyrlegen satte den siste sprøyta.Såpass ja.. trist å miste henne etter så lang tid![]()
Hehe,nei kunne jo ikke du vite. Huff jeg blir bekymra etter en dag uten at han spiser tørrfor... hadde blitt stressa om det gikk en uke. Og hadde såklart gått til dyrlegen da. Hvilken rase var det ?