Oktoberskravla

. Lykke til.... Høres litt feil ut, men håper du skjønner hva jeg mener.
Skjønner deg godt. Takk. Andre broren vi begraver der så vi har dessverre litt trening

Fysj for et regnvær. Det er intenst!

Nettopp hjemme etter mitt første fau møte.

Dette kan jo bli spennende...

Min første innskytelse er.... Er det faktisk vanlig å uttale det som fau? Som om det var et ord nesten som sau? Jeg sier F A U jeg liksom. Bokstav for bokstav.

Dernest ble det kommentert hva jeg jobber med så neppe.noe sjokk hva slags verv jeg fikk ?
Leder?:happy:

Hurra! Vært mye styr rundt den ?

Nei, egentlig ikke. Vi har ventet på den i 4mnd da! [emoji23] hun har hatt ro dager med veldig løs avføring, våknet halv fire eller noe i natt IG skulle ikke sove igjen, og ellers klødd mye i munnen. Hun har også vært litt mer klengete enn ellers, men ikke noe særlig sutring eller noe.

Ikke en hyggelig avgjørelse, men samtidig greit om det går i orden når annet ikke virker. Da må du bare bruke det på deg selv og barna
Nei. Er jo ikke det. Nå var det NAV som faktisk tok det opp først uføre faktisk. Så jeg var glad for det da. Jeg selv syns det er tungt i grunn. Men ble anbefalt uføre allerede 2 år siden av dps, som så det den gang at det gikk den vei. Men da ville jeg prøve behandlinger og alt vi kunne først.

Nå orker jeg ikke mer gitt.

Fysj for et regnvær. Det er intenst!

Nettopp hjemme etter mitt første fau møte.

Dette kan jo bli spennende...

Min første innskytelse er.... Er det faktisk vanlig å uttale det som fau? Som om det var et ord nesten som sau? Jeg sier F A U jeg liksom. Bokstav for bokstav.

Dernest ble det kommentert hva jeg jobber med så neppe.noe sjokk hva slags verv jeg fikk ?
Her sier de det som sau, bare fau ja. Men siden det skrives FAU, hadde jeg nok også tenkt bokstav for bokstav egentlig

Back
Topp