Oktoberskravla

Heldogvis
I år er mine unger såpass store at jeg ser frem til den.

De vil jo ikke legge seg Når klokka viser føles som 21 er den faktisk bare 20 og jeg kan få dem i seng når de skal.
De er trøtte om morgenen og må vekkes. Når klokka føles som 7 og de snart våknet er den faktisk bare 6
Så deilig det blir da! Lenge til vi kan glede oss til sånt her i hus

Jeg er så lei. Leggingen tar opptil 2-3timer hver kveld.....

Det har gått så bra å ikke spise godis i dag, men nå sliter jeg! Men jeg kjenner at jeg har en hodepine på gang, så jeg tror jeg legger meg.

Det skjønner jeg utrolig godt, har slike perioder her også.
Hvor gammel er han/hun?
Hun er snart 10 mnd.. det nyttet å legge henne i sengen vår og amme og så fikk hun sovne oppå meg. Og det er jo greit men hun må jo sove i sin egen seng.. Hun sover jo bedre og da, men skal sies hun er en klåfingra nærhetsbaby!:Heartred Jeg klikker snart V legginen og begynner å grue meg kl.17 hver kveld for da nærmer det seg legging. Hun ER trøtt men får det liksom ikke til.

Hun er snart 10 mnd.. det nyttet å legge henne i sengen vår og amme og så fikk hun sovne oppå meg. Og det er jo greit men hun må jo sove i sin egen seng.. Hun sover jo bedre og da, men skal sies hun er en klåfingra nærhetsbaby!:Heartred Jeg klikker snart V legginen og begynner å grue meg kl.17 hver kveld for da nærmer det seg legging. Hun ER trøtt men får det liksom ikke til.

Ingen av mine har sovet i sin egen seng når de var ti mnd. Vi samsover med små unger.

Første gangen jeg har vært i Spania :joyful:

Min mor har en søster som har feriehus i Spania. Som ikke er der vi var, men en annen plass. Og hu et ofte i Spania. Men etter hu mistet mannen sin/døde så har moren min ofte vært med hun ned til Spania siden hun ikke ønsker å reise alene :shy:

Så flott mor di kan være med som selskap[emoji1]
Jeg vil også ha hus i Spania!!

Må skuffe guttiungen at han ikke får det han ønsker til bursdagen . Han ønsker seg nemlig tur til mars :p de har om verdensrommet i barnehagen og han er veldig fascinert

Haha[emoji23] vanskelig ønske å innfri![emoji28]

Må skuffe guttiungen at han ikke får det han ønsker til bursdagen . Han ønsker seg nemlig tur til mars :p de har om verdensrommet i barnehagen og han er veldig fascinert
det kan være litt krevende å oppfylle ja...

God morgen

Back
Topp