Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
30 min til helg[emoji1][emoji1][emoji1] det betyr at når den er over så er det bare 3 dager igjen til TUL [emoji1]
Skal ta siste digitale testen i morgen, og håper på at den viser gravid 3+
Allerede hatt en på sparket da jeg hadde første legetime iom at legen har ultralyd apparat. Så ja veldig spent da jeg får vite om det ER 2 hjerter som banker eller fortsatt bare 1 som vi så forrige uke. [emoji28][emoji28]Det blir spennende me TUL da Misunnelig kjenner jeg! Spørs om jeg ikke må bestille meg en jeg også.
Så bra [emoji7][emoji122]
Oi! Ekstra spennede da ja [emoji7] gleder meg til å høre oppdatering [emoji4]Allerede hatt en på sparket da jeg hadde første legetime iom at legen har ultralyd apparat. Så ja veldig spent da jeg får vite om det ER 2 hjerter som banker eller fortsatt bare 1 som vi så forrige uke. [emoji28][emoji28]
Samme her! Time kl 10 på torsdag, veldig spentTul på torsdag [emoji7] Er både spent og nervøs.. Håper på å få sett ett bankende hjerte [emoji173]
Samme her! Time kl 10 på torsdag, veldig spent
6+4 i dagÅåh, har ikke før 13.10 [emoji85] Hvor langt er du på vei? [emoji4]
6+4 i dag
Ja, gru-gleder meg [emoji4] Hvor langt på vei er du?Blir spennende å få se den lille da [emoji4]