Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 dag til jeg skal til legen[emoji5] håper også på en liten sniktitt
Jeg skal inn fordi jeg sliter sånn med ryggen. Men skal jo gi beskjed om at jeg er gravid å høre litt om videre oppfølging. Og så håper jeg at han kanskjr vil bruke ultralyd apparat sitt [emoji6]Jeg skal også til legen i morgen!! Da er jeg 6+6 etter el, 7+1 etter mens. Tror nok ikke jeg får se noe som helst, dette er vel bare standardtime..
Jeg skal inn fordi jeg sliter sånn med ryggen. Men skal jo gi beskjed om at jeg er gravid å høre litt om videre oppfølging. Og så håper jeg at han kanskjr vil bruke ultralyd apparat sitt [emoji6]
Hadde ikke noe problem med første jeg heller.. så dette kom som et sjokk, at det skulle bli sånn nå..Ah, jeg har ingenting slikt ennå, kun første svangerskapskontroll.
Håper rygger ordner seg, da, og at du får en snikkikk, det hadde vært spennende!!
Samme her, 4 uker til neste ultralyd [emoji173] men da er jeg 12+5 [emoji6]4 uker til neste ultralyd Da er jeg 12+4 [emoji173]️