Sterkere strek i dag. Ser dere?
Kan nesten ikke tro det er sant dette her om jeg virkelig har lykkes... AMH 2 og 1 eneste egg hentet ut...![]()
gratulerer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sterkere strek i dag. Ser dere?
Kan nesten ikke tro det er sant dette her om jeg virkelig har lykkes... AMH 2 og 1 eneste egg hentet ut...![]()

Tusen takkgratulerer![]()
Gratulerer til alle med positive tester og av heeele mitt hjerte masse lykke til til dere som skal i gang med nytt forsøk. Håper det blir deres tur nå
Tusen takkHurra - gratulerer såå mye!![]()
Gratulerer så myeKan settes på gravid![]()
Tusen takkHurraaa!![]()
![]()
Tusen takk! Det håper jeg også du gjør! Krysser fingrene for degGratulerer så myeHåper jeg kommer etter deg
![]()

Ånei, så utrolig leitJeg spotter i dag.. så alt tyder jo på at dette ikke har gått. Bare venter på at blødningen skal ta seg opp! Æsj altså, hater dette gamet!!!

Sender deg en styrke- og trøsteklemOver og ut herfra - testet ut Ovitrelle og fikk fine streker et par dager med klare symptomer, og så i dag, dpo 11, er testen negativ og jeg ser antydning til spotting. Så tredje kjemiske på tre måneder er et faktum, dette var sjette innsett og blastocyst nummer åtte i rekken
Kjennes litt håpløst akkurat nå, men får kvinne meg opp til å fortsette![]()
Sender deg en styrke- og trøsteklemmen 11dpo er vel fortsatt litt tidlig? Vet ikke om det er noe trøst, men her sitter det nå forhåpentligvis på 8.innsettet. Den som holder ut får som regel premien til slutt
Det er lov å være skuffet og lei seg - ligg på sofaen, spis søppel at, drikk vin eller hva som helst!![]()

Håper du lykkes med julegavenWilleikke - 38 - IVF2 (ICSI #1) - 1 felles barn - Sahlgrenska Göteborg - Suprecur, GonalF, Ovitrelle, Lutinus - 6 dag med GonalF...
venter på samtale idag for Ovitrelle og uttak senere i uka...evnt uke46.
Hatt lang protokoll pga lang reisevei til klinikk, denne gangen har selve opplegget med nesesprayen og med stimulering värt en mye bedre opplevelse enn förste gang. Kanskje pga kunnskapen om hva det hele går ut på.
Håper på en julegave i år som så mange av oss gjör her inne![]()
Flytt gjerne til novemberWilleikke - 38 - IVF2 (ICSI #1) - 1 felles barn - Sahlgrenska Göteborg - Suprecur, GonalF, Ovitrelle, Lutinus - 6 dag med GonalF...
venter på samtale idag for Ovitrelle og uttak senere i uka...evnt uke46.
Hatt lang protokoll pga lang reisevei til klinikk, denne gangen har selve opplegget med nesesprayen og med stimulering värt en mye bedre opplevelse enn förste gang. Kanskje pga kunnskapen om hva det hele går ut på.
Håper på en julegave i år som så mange av oss gjör her inne![]()
Da jeg bor på svensk side er det närmeste klinikk/sykehus for meg. Flytter til NovemberHåper du lykkes med julegavenkan jeg spørre hvorfor du valgte den klinikken? Kjenner ikke til din historie .
Har du testet?10 dpo her også. Har bestemt meg for å vente til testdato for å teste. Sist fikk jeg blødninger på 10 dpo og det er det ikke nålitt murring i livmoren men håper det er positive murringer
![]()