~Oktober~

Jeg var redd jeg var det, men fikk det aldri bekreftet før det gikk over. Jeg var utrolig øm i magen. Oppblåst. Bråe bevegelser gjorde kjempe vondt og hver minste lille dump/sving når jeg satt i bil var helt grusomt. Hosting og nysing var også ett mareritt. Men så ble det bare plutselig borte over natta. Drakk masse vann, men aner ikke om det var med på å gjøre det bedre:)
Ja, det har vært ubehagelig her og. I går ble det så ille. Kjempe vondt i magen, oppblåst og uggen. Nå klarer jeg ikke å stå oppreist uten ubehag så ligger rett ut. Vondt å få i meg mat, da det er fullt på en måte.. Fått beskjed om å drikke mye vann og ringe om det blir verre i helga. Kunne få komme på kontroll på mandag hvis jeg ville.

Ja, det har vært ubehagelig her og. I går ble det så ille. Kjempe vondt i magen, oppblåst og uggen. Nå klarer jeg ikke å stå oppreist uten ubehag så ligger rett ut. Vondt å få i meg mat, da det er fullt på en måte.. Fått beskjed om å drikke mye vann og ringe om det blir verre i helga. Kunne få komme på kontroll på mandag hvis jeg ville.
Uff så ubehagelig! Håper du føler deg bedre snart og at det går like fort over for deg som det gjorde hos meg. Trykk i deg masse veske og ta det med ro:Heartred

Forstår godt at du er lei. Håper det klaffer denne gang. Jeg skal følge spent med! :happy:
Jeg har hatt tre stimuleringer på samme tid + et fryseforsøk for 1 år siden. Har blitt gravid to ganger, men det har endt med tidlig SA/kjemisk. Ganske fortvilende.. :arghh:

Ja, det kan jeg forstå. Så leit det ikke har gått :( Ønsker deg alt godt for neste forsøk!!

Nå ruger jeg:Heartred Satt inn et 4-dagers embryo i dag. Testdato 5/11.

Bare å holde seg unna testing frem til det, da jeg skal få HCG-støtte hver tredje dag fremover.

Takk, det skal jeg være! Når fikk du symptomer?

jeg ble egentlig aldri helt bra etter uttak, men det var 1 uke etter innsett jeg kjente det skikkelig.

Mine symptomer var/er ømme eggstokker, stinn og hard mage-litt oppblåst. Ble tungt å pust, mer og mer. Til slutt kun jeg ikke bevege meg uten å bli andpusten. Lite plass til mat i magen. Var også ganske sliten.

er bedre nå men ikke helt.

jeg ble egentlig aldri helt bra etter uttak, men det var 1 uke etter innsett jeg kjente det skikkelig.

Mine symptomer var/er ømme eggstokker, stinn og hard mage-litt oppblåst. Ble tungt å pust, mer og mer. Til slutt kun jeg ikke bevege meg uten å bli andpusten. Lite plass til mat i magen. Var også ganske sliten.

er bedre nå men ikke helt.
1 uke siden innsett her og i går.. Har ikke tung pust, men kjenner igjen det andre der. Blir ikke andpusten ved bevegelse, men blir varm og svett..

1 uke siden innsett her og i går.. Har ikke tung pust, men kjenner igjen det andre der. Blir ikke andpusten ved bevegelse, men blir varm og svett..

håper virkelig du slipper måtte tømme lungen å begynne på blodfortynnende grunnet fare for blodpropp...men var gravid da, er som oftes det om du er overstimulert etter 9 dager etter uttak(noe slikt)

håper virkelig du slipper måtte tømme lungen å begynne på blodfortynnende grunnet fare for blodpropp...men var gravid da, er som oftes det om du er overstimulert etter 9 dager etter uttak(noe slikt)
Går allerede på blodfortynnende fra innsett, og håper jo veldig at det faktisk er positivt dette her:woot: Har ikke turt å teste enda! Tok også hcg-støtte forrige søndag.

Går allerede på blodfortynnende fra innsett, og håper jo veldig at det faktisk er positivt dette her:woot: Har ikke turt å teste enda! Tok også hcg-støtte forrige søndag.

Å så spennande !! Satse på det er derfor da!!

12DPO i dag, øyner et liiite håp❤️:arghh:

IMG_20201024_084147.jpg

Back
Topp