~Oktober~

Spennende, også to stk❤️var det siste forsøk siden du fikk satt inn to? Heldige deg, nyt helgen og kos deg med to streker :p:p

Nei var første, veldig merkelig at vi fikk sette inn 2. De spurte oss rett etter uttak, å det var noe vi ønsket. Men hadde aldri trodd vi skulle få lov siden alt var bra både egg, utvikling og fikk 5 på frys utenom. Legen kunne ikke huske sist de hadde så bra forsøk.. men vi er glad vi ❤️

nå skal helgen nytes så langt det lar seg gjøre med alle disse symptomene og bivirkningene fra stimulering og Lutinus

Nei var første, veldig merkelig at vi fikk sette inn 2. De spurte oss rett etter uttak, å det var noe vi ønsket. Men hadde aldri trodd vi skulle få lov siden alt var bra både egg, utvikling og fikk 5 på frys utenom. Legen kunne ikke huske sist de hadde så bra forsøk.. men vi er glad vi ❤️

nå skal helgen nytes så langt det lar seg gjøre med alle disse symptomene og bivirkningene fra stimulering og Lutinus
❤️❤️

Hurraaa! Herlig med positiv test:joyful::Heartred Tenk om det blir to små mirakler:Heartred

Da fikk jeg positiv test skal også teste hver dag frem til ikm for å passe på at de blir sterkere og så tar jeg en digital før klinikken ringer.

Så kjekt!! Lykke til videre med testingen :Heartred

Har vært på ul nå og det er 7 folikler, 4 som blir klar til uthenting håpte legen :smiley-bounce012
Herregud så lettet jeg er nå!! Har aldri hatt så mange
folikler før ved stimulering.
Var livredd det ikke var noe på gang og var helt dårlig før timen... :nailbiting: Satser på et par dager til med stimulering og uttak onsdag/torsdag :gen014
Hurra, så bra!:smiley-bounce012
Da fikk jeg positiv test skal også teste hver dag frem til ikm for å passe på at de blir sterkere og så tar jeg en digital før klinikken ringer.
Gratulerer så mye, såå spennende!:Heartred
Takk for fine ord alle sammen!
Laboratoriet ringte med gode nyheter nå nettopp. De fikk vist ut 17 egg, av de var det 13 som kunne befruktes. Av disse 13 var det 9 som ble befruktet med hjelp av ICSI. Hvis disse overlever blir det innsett på tirsdag. Er utrolig lettet nå :Heartred:Heartred:Heartred
Så bra befruktning:smiley-bounce012 Krysser fingrene for flere fine eskimoer i fryseren:Heartred

Æ kan settes på gravid <3 20201010_082238.jpg

Melder meg inn her

Maseguri - 37 år - forsøk 3 - barn 1 - Medicus - Bemfola 150 IE, Fyremadel, Ovitrelle, Duphaston - oppstart 11. oktober.

Flere gode fangster på uttak, ser jeg!
Her venter jeg på første kontroll i fryseforsøk. Hadde ømme pupper 1 uke før mensen. Ømheten borte i noen dager ifm mensen, men nå er det jo tilbake pga progynova... De er litt større enn vanlig - jeg som har en A-cup til vanlig klager ikke :hilarious:

Kontroll mandag 12.okt for å se hvordan livmorslimhinnen har respondert på progynova! Krysser fingrene for at den har respondert bedre enn forrige gang, mtp at jeg har høyere dose medisiner nå.

Blir så sliten i hodet av dette jeg altså. Fra å ha troen til å miste den helt. Flere ganger om dagen hvor det endrer seg:happy119:happy118
Dagene etter innsett er jo tortur...

Blir så sliten i hodet av dette jeg altså. Fra å ha troen til å miste den helt. Flere ganger om dagen hvor det endrer seg:happy119:happy118
Dagene etter innsett er jo tortur...
Uff ja, disse skrulleukene er ikke gode.. Synes det går fint etter innsett, men når 11/12Dpo kommer, så er troen som regel helt borte..

Lykke til❤️Jeg testet negativ i dag, veldig leit.
Hvor mange dpo er du nå?
Jeg lever i håper for deg frem til det motsatte er bevist:Heartred Jeg røyk på en test nå. Kan skimte noe, men er veldig usikker på om det er skygge eller ikke. Helt sikkert skygge, for jeg har null tro på at det har gått:( Har så menslignende tegn. Vet det ikke trenger bety noe, men jeg har aldri hatt det før når jeg har testet positivt.

Hvor mange dpo er du nå?
Jeg lever i håper for deg frem til det motsatte er bevist:Heartred Jeg røyk på en test nå. Kan skimte noe, men er veldig usikker på om det er skygge eller ikke. Helt sikkert skygge, for jeg har null tro på at det har gått:( Har så menslignende tegn. Vet det ikke trenger bety noe, men jeg har aldri hatt det før når jeg har testet positivt.
Får du streken på bilde? Jeg er 10dpo. Mens tegn kan være av medisiner om du går på det? Håper det beste for deg også, hvor mange dager er du nå?

Back
Topp