Oktober-jentenes bildetråd.

Takk!:) Ja, han er perfekt<3<3
Der han ligger på bordet er et av de jeg vil forstørre! Vil jo forstørre alle egentlig, men jaa..som du vet...det er DYRT:p;)

Jeg skjønner godt at du vil forstørre det, utrolig flott bilde :)
Slet litt med å velge det ene som vi forstørret av gutten vår - vanskelig å bare velge ett når det var så utrolig mange fine :P Jaja, er kjekt å ha dem i album da i det minste ;)

Noen av bildene jeg har tatt med tanke på julekort iår.

Solene mine og bittelilles storesøsken.julforBVa.jpg
Engleskatten som skulle vært oktoberbabis er representert med lyset hans
Lyset som har vært tent nesten hver eneste dag siden vi mistet Munin i April.
(bilde nede i høyre hjørne, nede... er et lite utsnitt av minnehylla i stua hjemme hvor lyset står.

ImageUploadedByBV Forum1385596452.803441.jpg
På 9-ukers dagen sin smilte han endelig et ordentlig smil, men jo så vanskelig å få fanget på kamera :)

Lulilu

Jeg skjønner godt at du vil forstørre det, utrolig flott bilde :)
Slet litt med å velge det ene som vi forstørret av gutten vår - vanskelig å bare velge ett når det var så utrolig mange fine :p Jaja, er kjekt å ha dem i album da i det minste ;)

Ja,hihi:)
Album er greit vettu, men kunne godt vært litt finere enn det vi fikk hos fotografen..det er jo helt enkelt og sort med logoen deres fremst...Skulle ha vært like flink som deg;):D

Noen av bildene jeg har tatt med tanke på julekort iår.

Solene mine og bittelilles storesøsken.
Engleskatten som skulle vært oktoberbabis er representert med lyset hans
Lyset som har vært tent nesten hver eneste dag siden vi mistet Munin i April.
(bilde nede i høyre hjørne, nede... er et lite utsnitt av minnehylla i stua hjemme hvor lyset står.
Så utrolig fint og rørende kort! Ser nesten ikke skjermen her for bare tårer.. <3

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Last edited:
Så utrolig fint og rørende kort! Ser nesten ikke skjermen her for bare tårer.. <3

ååå :love017 Takk LilleGull
Vet ikke om det sånn julekortet blir seende ut... men flere av de bildene blir nok brukt.
Tror nok ikke om bilde fra minnehylla blir brukt.. for min del er det nok å ha med lyset på julebildene, ikke sikkert folk vi kjenner kobler lyset og ham heller... for kommer ikke til å skrive det heller.
Noen syntes kanskje jeg er rar som vil ha med lille på julekortet å... men det skiter jeg lang vei i
føles riktig for meg... så da blir det bare sånn :p

ps Lillegull... gidder du gå inn på innlegge ditt å fjerne linken til bilde mitt, ikke hele quotinga, men bilde bare
tusen takk... bare kjekt om jeg fjerner bildet en eller anna gang i framtida at det ikke ligger i innlegga til mange andre oxo ;)

ååå :love017 Takk LilleGull
Vet ikke om det sånn julekortet blir seende ut... men flere av de bildene blir nok brukt.
Tror nok ikke om bilde fra minnehylla blir brukt.. for min del er det nok å ha med lyset på julebildene, ikke sikkert folk vi kjenner kobler lyset og ham heller... for kommer ikke til å skrive det heller.
Noen syntes kanskje jeg er rar som vil ha med lille på julekortet å... men det skiter jeg lang vei i
føles riktig for meg... så da blir det bare sånn :p

ps Lillegull... gidder du gå inn på innlegge ditt å fjerne linken til bilde mitt, ikke hele quotinga, men bilde bare
tusen takk... bare kjekt om jeg fjerner bildet en eller anna gang i framtida at det ikke ligger i innlegga til mange andre oxo ;)

Sånn, da fjernet jeg det, ikke noe problem det :-)
Jeg ssynes ikke det blir rart å ha med lyset for å symbolisere lille Munin. Det har jo vært en stor del av deres år, og det er jo litt det et julekort er til for, er det ikke?
Jeg synes i hvert fall du kan bruke de :-)

CIMG2264.JPG CIMG2265.JPG

Endelig fått renset og hentet posen som går i arv på hans side av familien:D
Syns den er så søt jeg:D Lurer på hvor jeg skal bruke den ...haha..for har jooo såå fin fra før og...annenhver dag kanskje:P øøh;)

Takk Lillegull, både for gode ord og det med bilde :)

ImageUploadedByBV Forum1385845553.619920.jpg

Nå starter kosemåneden her i huset

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt julekos;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1385910587651.jpg
    1385910587651.jpg
    55 KB · Visninger: 94
Genial lysestake!

Sent from my iPhone using BV Forum

Trenger ikke bruke glassene til bare øl og vin :) :rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

CIMG2312.JPG

Åhhh, se!!<3<3
I går hentet jeg dette nydelige kruset, og det er allerede tatt i bruk;) Definitivt mitt nye favorittkrus:D
Julekortene var også klare, så de skal jeg begynne skive i dag:D
Leverte også inn bilder til forstørring i går, så det gleder vi oss også til, klare på lørdag;):D
Hurra!!

Vis vedlegget 41155
Klar for en tur ut, og hentesettet passer så vidt ennå :)

Hvor har du kjøpt de vottene? De vottene vi har her hjemme nå er litt store og "stive", og faller bare av når gutten vår romsterer litt i vogna på trilletur, og det blir jo bare kaldere og kaldere ute så han må ha noe på hendene. Og de vottene der så ut til å sitte godt :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 42533

Åhhh, se!!<3<3
I går hentet jeg dette nydelige kruset, og det er allerede tatt i bruk;) Definitivt mitt nye favorittkrus:D
Julekortene var også klare, så de skal jeg begynne skive i dag:D
Leverte også inn bilder til forstørring i går, så det gleder vi oss også til, klare på lørdag;):D
Hurra!!
Så fint, venter på samme kopp selv isvart med det motivet. :D Fotoknudsen? :P
KJekt med bam-gavekort, hehehe

Back
Topp