Petit.cookie
Betatt av forumet
Så bra!Fikk ut 11 egg i dag, veldig spent på å høre i morgen hvor mange som er befruktet!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Fikk ut 11 egg i dag, veldig spent på å høre i morgen hvor mange som er befruktet!

Åh så bra!9 egg ut, og et veldig bra uttak.. Lite smerter og var veldig fornøyd med både uttaket og medisineringen <3

Fantastisk med så gode resultater! Spesielt når det var sånn trøblete i oppstarten for deg, glad på dine vegne9 egg ut, og et veldig bra uttak.. Lite smerter og var veldig fornøyd med både uttaket og medisineringen <3

Takk for det <3 Føles veldig bra, men som vi alle veit så er det å vente på å høre befruktning og eventuelt kvaliteten til slutt som blir spennende. Men 9 ut er veldig bra!Fantastisk med så gode resultater! Spesielt når det var sånn trøblete i oppstarten for deg, glad på dine vegne![]()
Ja enig med deg, men veldig glad for et godt utgangspunkt for deg, håper videreTakk for det <3 Føles veldig bra, men som vi alle veit så er det å vente på å høre befruktning og eventuelt kvaliteten til slutt som blir spennende. Men 9 ut er veldig bra!

Wow så bra med 9! Krysser fingrene videreTakk for det <3 Føles veldig bra, men som vi alle veit så er det å vente på å høre befruktning og eventuelt kvaliteten til slutt som blir spennende. Men 9 ut er veldig bra!

Sniker - jeg fikk ikke positiv test før 8dp3dt, så 11 dpo. Helt blank test dagen før. Mener det «skal» gå litt fortere med blastocyster, men jeg ville ikke gitt opp helt endaHar ikke helt trua her nå altså! 6dp5dt og tester fortsatt negativt, eller tilnærmet negativt (så vidt synlig test strek). Vet ikke om det fortsatt kan være rester av el. trigger eller om det kan være starten på noe, for hadde forventet at de ble sterkere. Dere som tester tidlig, når har dere fått positiv etter innsett?

Tusen takk for svarSniker - jeg fikk ikke positiv test før 8dp3dt, så 11 dpo. Helt blank test dagen før. Mener det «skal» gå litt fortere med blastocyster, men jeg ville ikke gitt opp helt enda![]()
det blir spennende å se neste par dagene da
Så herlig å lese!! Har tenkt på deg i dag <3 sitter og gruer meg til kontroll nå om 30min...9 egg ut, og et veldig bra uttak.. Lite smerter og var veldig fornøyd med både uttaket og medisineringen <3
Masse lykke til fixSå herlig å lese!! Har tenkt på deg i dag <3 sitter og gruer meg til kontroll nå om 30min...

Takk søteMasse lykke til fix![]()
![]()
Til uttaket tenkte du på?Så herlig å lese!! Har tenkt på deg i dag <3 sitter og gruer meg til kontroll nå om 30min...
PS. Hvilke medisiner endte du med? ♡
Til uttaket tenkte du på?
2 gram paracet, 3.75 mg dormicum (midazolam), 50mg voltaren og 10mg oxynormpluss dobbel lokalbedøvelse
merket ikke noe smerte, kun ubehag og press
![]()
Bare be om den oxynormen med en gang du kommer. Jeg fikk med alt i posen I forkant. Ja jeg møtte på en time før <3 spennende! <3Det er det samme jeg skulle få (utenom voltaren), men når jeg så i posen nå er det bare paracet og dormicum.. jeg skal møte en time før så mulig jeg får oxynormen da. Fikk du alt med i posen?
Blir egguttak på torsdag. 5-6 eggposer.
Det er jo veldig bra! Krysser fingrene for flere fine blastoer. Skal du ha ferskinnsett?9 egg ut, og et veldig bra uttak.. Lite smerter og var veldig fornøyd med både uttaket og medisineringen <3
Jeg får beskjed i morgenDet er jo veldig bra! Krysser fingrene for flere fine blastoer. Skal du ha ferskinnsett?