Oktober 2025

Da har jeg snakket med Ullevål og fått tentativt TIN innsett i naturlig syklus i uke 51. De ville ha en pause syklus før innsett, jeg hadde håpet de kunne satt inn etter min neste mens som kommer rundt onsdag, men virket som de ville ha en fullstendig pause syklus. Buhu, men allikevel glad for at jeg ikke måtte vente lengre. De skrev også at de ikke gjør innsett i helg pga. kapasitet :( Hva er grunnen til at de velger naturlig vs. styrt? Er det fordi jeg har nogenlunde regelmessig syklus?
Jeg foretrakk styrt for da er det litt opp til klinikken om når det passer og jeg slipper stresset ved at ting må klaffe.. :)

Gratulerer til @LE83 :love017 :smiley-bounce016

Og masse lykke til med rugetiden til dere som har fått satt inn:love017:smiley-angelic001:nailbiting::Heartpink

Den skyggen som ikke ville forsvinne helt på testene var helt borte for et par dager siden og i dag fikk jeg mensen (en dag for sent). Kan virke som det var noe som prøvde å feste seg kanskje. Har mye sterkere menssmerter enn vanlig og blør mer, men ddt kan også sikkert være cysten.

Begynner uansett med gonal-f i morgen og er ihvertfall ett skritt nærmere et nytt håp :happy:

Ikke så mye å juble for. Kun fem eggposer som utvikles seg som ønsket. Sist var det 6. Vi får håpe at helgen setter fart i et par til. Neste UL blir på tirsdag. God helg alle sammen :happy:
Det kommer jo selvfølgelig ann på hva man er "vant med", men jeg syns du kan være fornøyd med 5 follikler :Heartpink :love017 og så skal jeg krysse alt for at et par til bare har vært litt treige i starten!

Gratulerer til @LE83 :love017 :smiley-bounce016

Og masse lykke til med rugetiden til dere som har fått satt inn:love017:smiley-angelic001:nailbiting::Heartpink

Den skyggen som ikke ville forsvinne helt på testene var helt borte for et par dager siden og i dag fikk jeg mensen (en dag for sent). Kan virke som det var noe som prøvde å feste seg kanskje. Har mye sterkere menssmerter enn vanlig og blør mer, men ddt kan også sikkert være cysten.

Begynner uansett med gonal-f i morgen og er ihvertfall ett skritt nærmere et nytt håp :happy:
Godt å komme i gang! Håper på god respons :gen014

Ekkorin- 33 - B1 - OUS - Forsøk 2 (FET) - Ovitrelle og cyclogest - innsett 9/10
Du kan sette meg som ruger inntil videre.

Jeg er litt late to the party, men forrige gang jeg holdt på med dette i juli fikk jeg helt overtenning og testemani. Endte opp med å se streker som ikke var der, og skuffelsen ble større enn den hadde trengt å være da det ikke gikk.

- Men jeg har snoket i tråden deres i noen uker mens jeg har sittet stille i båten :pompus:

Selv har jeg vært godt i gang med nytt forsøk - denne gangen fryseforsøk av det ene andre embryoet vi fikk fra runden i sommer.

Jeg hadde store planer om å holde meg for god til å teste før i dag, men det gikk ikke. Jeg begynte å teste allerede på mandag (3dp5dt eller 8 dpo).

Da fikk jeg noen svake positive, og siden har alle testene vært det. Jeg overbeviste meg selv om at det var rester av Otrivelle, men nå er jeg på 8dp5dt (dpo 13), og testene er fortsatt positive - og sterkere.
Så det betyr at noe i meg produserer hcg :nailbiting: Men jeg "trenger" liksom bekreftelsen fra blodprøve før jeg helt tror på det - så på mandag kan jeg forhåpentligvis endre status til gravid.

Jeg er litt late to the party, men forrige gang jeg holdt på med dette i juli fikk jeg helt overtenning og testemani. Endte opp med å se streker som ikke var der, og skuffelsen ble større enn den hadde trengt å være da det ikke gikk.

- Men jeg har snoket i tråden deres i noen uker mens jeg har sittet stille i båten :pompus:

Selv har jeg vært godt i gang med nytt forsøk - denne gangen fryseforsøk av det ene andre embryoet vi fikk fra runden i sommer.

Jeg hadde store planer om å holde meg for god til å teste før i dag, men det gikk ikke. Jeg begynte å teste allerede på mandag (3dp5dt eller 8 dpo).

Da fikk jeg noen svake positive, og siden har alle testene vært det. Jeg overbeviste meg selv om at det var rester av Otrivelle, men nå er jeg på 8dp5dt (dpo 13), og testene er fortsatt positive - og sterkere.
Så det betyr at noe i meg produserer hcg :nailbiting: Men jeg "trenger" liksom bekreftelsen fra blodprøve før jeg helt tror på det - så på mandag kan jeg forhåpentligvis endre status til gravid.
Åh så spennende! :love017

Grattis! Hvordan var innsettet?
Tusen takk :) :Heartbigred Gikk fint på innsettet, det er ikke vondt annet enn at man må veldig på do å tisse siden man skal ha full blære ved innsett :dead: Ellers var det veldig fint å se de sprøyte inn væsken embryoet ligger i i livmoren :Heartred Fikk målt livmorshinnen til 10 mm som vist skal være innenfor, så håper lille spiren fester seg denne gangen :smiley-angelic001

Oi så spennende! :woot: Kjenner meg veldig igjen i testemanien, lurestreker og påfølgende skuffelser :Heartred Så jeg og min mann har sagt at vi tester 14 dpo (om 1 uke), så får se om jeg klarer å holde det :bag: Du må oppdatere oss når du får svar på blodprøven :smiley-angelic003:Heartred

Skjønner skuffelsen, men kvalitet over kvantitet :happy:
Det kommer jo selvfølgelig ann på hva man er "vant med", men jeg syns du kan være fornøyd med 5 follikler :Heartpink :love017 og så skal jeg krysse alt for at et par til bare har vært litt treige i starten!

@Brevdua : jeg er enig med Malave og Fix her :Heartred Men skjønner det kan føles litt kjipt når man hører om de som får ut 25 egg o.l. men det er kvalitet og gullegget som teller her - så håper gullegget er blant de om godgjøres seg nå for deg - stor klem til deg :smiley-angelic003:Heartbigred

Last edited:
Er på dag 6 av stimuleringen. Skal på ultralyd i morgen, og er spent på hvordan utviklingen på eggposene er med nye medisiner
Vi er på samme stims dag, har også ul i dag på dag 7 av stims. Hvilke medisiner bruker du nå?
Jeg er også på samme dag som dere:) hvordan gikk det med dere i går?
Var på ultralyd og fikk vite at slimhinnen var 5 mm og ca 11 follikler lå bra an.
Slimhinnen har vært rundt så tynn senere (ca10 dager)i syklusen ved tidligere forsøk, så håper den ligger bedre ann nå. Skulle øke pergoveris fra 150 til 175, og by kontroll neste uke. Egguttak torsdag eller fredag.

@Brevdua enig med Malave og Fix her :Heartred Men skjønner det kan føles litt kjipt når man hører om de som får ut 25 egg o.l. men det er kvalitet og gullegget som teller her - så håper gullegget er blant de om godgjøres seg nå for deg - stor klem til deg :smiley-angelic003:Heartbigred
Støtter absolutt den. Fikk ut 21 egg forrige syklus, men kunn 1 utviklet seg bra☺️

Back
Topp