Oktober 2023

Balderina

Elsker forumet
Assistert-jentene
Augustmagi 2025
Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart/innsett
1984håp - 39 - Første barn - UNN Tromsø - Forsøk nr 1 - Venter på oppstart, akkurat fått innkalling til videokonsultasjon.

Nedregulerer/Stimulerer
Nord -35 - b1 - medicus - ivf4 - DHEA, procren, pergoveris 300 - ovitrelle.

Ruger
Nudda - straks 35 - b1 -Porsgrunn - forsøk nr1 - menopur, ganirelix, cyclogest, ovitrelle - innsett uke 40

Enga1 - 41 år - B2 - IVF#3 (FER#2) - Femar, Ovitrelle, Cyclogest - innsett 30/10

Totalfrys
Trønderen1998 - 25 - B1 - St.Olavs - Forsøk nr 1 - Menopur, ganirelix, otrivelle, lutinus - uttak 20/10

Frk.Fryd85 - straks 38 - B1 - Klinikk Hausken - IVF#4 - Gonal-F, Meriofert, Fyremadel, Gonapeptyl/Ovitrelle, Cyclogest - uttak 18/10

Maja85 - 38 - B1 - St.Olav - Forsøk nr 1 - Gonal F, fyremadel, ovitrelle, lutinus

Avbrutt
Feyra - 36 - B2 - Klinikk Hausken - FER#1 av IVF#6, Letrozol, (Ovitrelle), Cyclogest, Klexane, oppstart 25/9

Gravid :Heartred
PippiLangstrømpe - 36 år - B1 - (IVF #4) FER #1 - kanskje ovitrelle, ellers cyclogest og prednisolone - innsett 29/9

Tigerbaby - 28/29 - B2 - St.olavs - 4.FER etter B1 - letrozol og cyclogest - innsett 7/10

Løpejente <3 - 35 - B1 - Livio - Forsøk #5 - Cyglogest - innsett 13.10

Drikkeflaske - 33 - B1 - Livio - #FER2 av #IVF3 i naturlig syklus - prednisolon og cyclogest - innsett 21/10

Sola19911 - 32 - B1 - Porsgrunn - IVF #1 - Menopur, Fyremadel, ovitrelle - innsett 26/10

Ciri - 39 år - B2 - Medicus - Forsøk 3 - Innsett av 3-dagers 27/10

Heidetermeg - 34 - B2 - FER nr 2 - cyclogest - innsett 29.10

Ikke gravid
Tora - 32 - B1 - Riksen - IVF nr 1 - Gonal f, Fyremadel, ovitrelle, cyclogest - innsett 02.10

Juvelen10 - 30 - B2 - St. Olavs - Forsøk nr 1 - Menopur, Ganirelix, Ovitrelle, Lutinus - Innsett 03.10.23

Mille_1986 - 37 år - Prøver på første barn - Rikshospitalet - Forsøk #3. 1=negativ, 2=exu - Progynova og Cyklogest - Innsett 19/10

Bkno9118510 - 35 - B2 - Klinikk Hausken - FER#2 av IVF#1(8 på frys) - Ovitrelle og Cyclogest - innsett 19/10

30ish - 33 - B2 - Klinikk Hausken - IVF nr. 2 - Progynova, Gonal F, Fyremadel, Gonapeptyl, Ovitrelle og Cyclogest - innsett 23/10

Balderina - 36 - B1 - St. Olavs - FER#1 av ICSI/TESA#1 - Cyclogest - innsett 21/10

Babybluum - 35 - B2 - Riksen - Forsøk nr.1 - Gonapeptyl, Gonal-F, Ovitrelle og Cyclogest - innsett 30/10

Perleonske_94 - 29 - B2 - Haugesund Sjukehus - IVF/ICSI#1 (FER#1 etter ICSI#3 på B1, endte i SA i mars) - Primolut, Menopur, Fyremadel og Cyclogest - innsett 23/10

Daisybloom- 41- prøver på første barn- Medicus- Gonal F, fyrmadel, ovitrelle, duaphaston- innsett 30.10

Trj85- 37 blir 38- b2, st olav, Pergoveris, ganirelix - innsett 28/10

Last edited:
Tigerbaby - 28/29 - B2 - St.olavs - 4.FER etter B1 - Aner ikke medisin enda - oppstart uke 38, håper innsett i uke 40/41

Får bare oppdatere når jeg vet mer siden de nekter å høre at dette er negativt før 14dp5dt :rolleyes:
Blir siste forsøket vårt på søsken hos St.Olavs, kanskje siste for alltid.

Hiver meg inn her jeg også, blir innsett av fryst blasto en gang i oktober. Regner med styrt, har ikke fått protokoll enda. Oppdaterer etterhvert!

Feyra - 36 - B2 - Klinikk Hausken - FER#1 av IVF#6, innsett ca uke 40/41

Ny her, håper dette blir riktig:

Babybluum - 35 - B2 - Riksen - Forsøk nr.1 - Gonapeptyl, Gonal-F, Ovitrelle og Cyclogest
- oppstart uke 38, innsett uke 43

Nudda - straks 35 - b1 -Porsgrunn - forsøk nr1 - menopur, ganirelix, cyclogest, ovitrelle -oppstart snart (mensen i helgen) innsett uke 40

Frk.Fryd85 - straks 38 - B1 - Klinikk Hausken - IVF#4 - Gonal-F, Meriofert, Fyremadel, Gonapeptyl/Ovitrelle, Cyclogest - Oppstart uke 39 og innsett uke 42 (hvis ikke totalfrys).

Da prøver vi igjen :happy:

30ish - 33 - B2 - Klinikk Hausken - IVF nr. 2 - Progynova, Gonal F, Fyremadel, Gonapeptyl, Ovitrelle og Cyclogest - Oppstart uke 39/håper på innsett uke 42/43

Daaa kan jeg settes på stimulerer, naturlig syklus ish så ikke noe frem eller tilbake der.

Tigerbaby - 28/29 - B2 - St.olavs - 4.FER etter B1 - letrozol og cyclogest - kontroll 26/9 el forventet ca 28/9, innsett ca. 3/10.

PippiLangstrømpe - 36 år - B1 - (IVF #4) FER #1 - usikker på om det kalles naturlig eller styrt, jeg må kanskje sette ovitrelle, hvis vi må unngå helg. Ellers cyclogest og prednisolone.
- forventet eggløsning rundt 29.9 - innsett ca 3.10

Da har jeg startet på gonapeptyl, vet ikke hvilken kategori jeg havner under? Nedregulering?

Når kom evt bivirkninger for dere som hadde noen bivirkninger? Er så nervøs for å bli dårlig.

CD18 her og ingen EL i sikte (insett i neste syklus). Så typisk at syklusen blir ekstra lang når det eneste man vil er å komme videre :dead:

Skal på kontroll i dag hos aleris med mulig uttak mandag. 1 time før kontroll ringte de og sa at den må flyttes til en annen dag som sa hadde betydd at uttak kunne blitt avbrutt. Fikk helt sammenbrudd, tenk at en 15 min kontroll som ble utsatt kunne ødelegge alt.:crybaby2 Vanskelig når det er kontroll en fredag med helg i mellom. Så veldig spent på om uttak blir mandag som avtalt.. er bare så gla for at aleris fiksa sånn at jeg er på vei dit nå. Bare merka hvor desperat og gråtkvalt jeg ble sv tanken på avbrutt forsøk!

Skal på kontroll i dag hos aleris med mulig uttak mandag. 1 time før kontroll ringte de og sa at den må flyttes til en annen dag som sa hadde betydd at uttak kunne blitt avbrutt. Fikk helt sammenbrudd, tenk at en 15 min kontroll som ble utsatt kunne ødelegge alt.:crybaby2 Vanskelig når det er kontroll en fredag med helg i mellom. Så veldig spent på om uttak blir mandag som avtalt.. er bare så gla for at aleris fiksa sånn at jeg er på vei dit nå. Bare merka hvor desperat og gråtkvalt jeg ble sv tanken på avbrutt forsøk!
Ååh, kjære deg, det der er så dårlig gjort av dem! Jeg forstår godt at det er stress! God klem, krysser fingrene for deg nå!

Back
Topp