Det var jo betryggendeHadde de noen teorier på hvorfor? Når kan du teste?
![]()
De hadde ingen aning.. Måtte ringe ingen om det ble verre sa de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo betryggendeHadde de noen teorier på hvorfor? Når kan du teste?
![]()
Otrivelle i dag, uttak på onsdagser ut til å bli ca 10 eggposer til tømming, kontra to sist, så er jo helt i himmelen
her må det vel være ett gullegg
![]()
Da var ul i dag øveståt har mange egg så fare for overstimuleringså blir utak på fredag skal ta sprøyter i dag å i mårreå så eggeløysning sprøyta på onsdag
så blir event total frys så innsett seinere.. d ser de videre ann på fredag kos veien videre blir
![]()
Jeg var også i faresonen, men fikk beskjed om å kun ta halv eggløsningssprøyte + drikke mye vann.Krysser fingrene for innsett også denne rundenJeg var også i faresonen, men fikk beskjed om å kun ta halv eggløsningssprøyte + drikke mye vann.
Ååå hvor mange egg hadde du da ?? Eg fikk noen andre sprøyter jeg skulle ta istedenfor eggeløysning sprøyta di hetter gonapeptyl 2 stk skal tas onsdag kl 21.00. Har noen av dere hørt om den ??![]()

Ååå hvor mange egg hadde du da ?? Eg fikk noen andre sprøyter jeg skulle ta istedenfor eggeløysning sprøyta di hetter gonapeptyl 2 stk skal tas onsdag kl 21.00. Har noen av dere hørt om den ??![]()
Hvordan går det hos deg? Klarer du å slappe av og få tiden til å gå? Jeg har begynt å bekymre meg for at forsøket ikke gir positivt resultat, og det skaper stress i kroppen og det igjen stresser meg..Synes tiden går så utrolig sakte etter innsettEr på rugedag 6 i dag. Kan ikke si jeg har noen symptomer, men kan ikke huske at jeg merket noe spesielt sist jeg var gravid heller, før positiv test, så satser på at det ikke betyr noe. Prøver å ikke tenke på at jeg er i rugetiden i det hele tatt, men DET er jammen ikke lett, gitt. "Kjenner" på alt fra hodepine, magesmerter og det minste tegn til smerter "down there", men for å være ærlig aner jeg ikke om noe er relatert til forsøket eller om det er andre, naturlige grunner. Har verken mer eller mindre smerter eller tegn i forhold til i en vanlig syklus tror jeg. Hvordan går det med dere andre rugere?
må jo skape et godt inneklima for bebiser..Så trist! Sender deg en god klem. Prøve litt på egenhånd de neste dagene, eller frarådes det når det er flere egg tilgjengelig? Ønsker deg uansett lykke til videre i prosessen!!Ny kontroll og nok et avbrutt forsøkFlere av eggene han såg på fredag var nå borte. Hadde nå et egg på høyre og to på venstre. Venstre eggstokk hadde lagt seg bak livmoren, så den ville han ikke ta sjansen på prøve og tømme. Så da var det bare et egg igjen og avbrutt forsøk.![]()
Masse lykke til dere andre. Måtte det bli mange positive tester <3
Så trist! Sender deg en god klem. Prøve litt på egenhånd de neste dagene, eller frarådes det når det er flere egg tilgjengelig? Ønsker deg uansett lykke til videre i prosessen!!
Da krysser jeg fingrene for et nytt forsøk. Føler veldig med deg, det er følelsesmessig tøffe prosesser vi er gjennom!Takk for lykkeønskninger og klemHar tette eggledere, så her hjelper det nok ikke stort og prøve.
Jeg måtte også ta Gonapeptyl, men bare 1. Fikk ut 23 egg og ble ikke overstimulert så har trua på den![]()
Joda, "glemmer" det jo litt gjennom hektiske arbeidsdager og med en datter på snart 2 år i husHvordan går det hos deg? Klarer du å slappe av og få tiden til å gå? Jeg har begynt å bekymre meg for at forsøket ikke gir positivt resultat, og det skaper stress i kroppen og det igjen stresser meg..må jo skape et godt inneklima for bebiser..
Å, neiNy kontroll og nok et avbrutt forsøkFlere av eggene han såg på fredag var nå borte. Hadde nå et egg på høyre og to på venstre. Venstre eggstokk hadde lagt seg bak livmoren, så den ville han ikke ta sjansen på prøve og tømme. Så da var det bare et egg igjen og avbrutt forsøk.![]()
Masse lykke til dere andre. Måtte det bli mange positive tester <3
Å, neiFøler med deg!! Men selv om det sikkert føles håpløst nå, så prøv å ikke gi opp. Neste gang er det DIN tur!
Det er jo strålende nyheter! Da er ikke alt håp ute enda. Snakk om thriller, jaDette er thriller asså. Anne Marte som tidligere jobbet på ivf klinikken har begynt på fertilitetssenteret. Hun har tatt ut egg av meg før og klarte komme til venstre eggstokk og tømme eggene der. Hun ville ha meg på kontroll til fredag kl 10. Så da må jeg fortsette på medisiner likevel. Sjansen er veldig liten for at det blir uttak, men da har jeg gjort alt som kan gjøres. Mirakler skjer og måtte det skje et mirakel nå på det siste forsøket.
Når har du testdag forresten? Jeg har testdag på mandagHvordan går det hos deg? Klarer du å slappe av og få tiden til å gå? Jeg har begynt å bekymre meg for at forsøket ikke gir positivt resultat, og det skaper stress i kroppen og det igjen stresser meg..må jo skape et godt inneklima for bebiser..
Jeg har neste onsdag, så en drøy uke før jeg vet noe mer. Blir spennende!Når har du testdag forresten? Jeg har testdag på mandag![]()