• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tusen takk for det :D Jeg måtte nesten bare kommentere når det var så likt :p Vet godt hvor lett det er å tenke negative tanker. :/
Ja, har jo vært mange måneder med prøving og skuffelser i forkant av dette også. Takknemlig for at du delte dine opplevelser, er mer positiv igjen nå :happy: kan jo velge å se det slik at vi har gjort unna 7 måneder med prøving på en dag hvor forholdene lå godt tilrette men hvor vi bare ikke kom helt i mål.. ;)

Forrige runde med sprøyter resulterte i kun to egg, så var veldig spent i dag på hvordan landet lå, har hatt mindre plager med høyere dose, så gleden var stor når han sa han kunne se 4 egg på høyre og noen som kom sakte men sikkert på venstre (fikk ingen ut på den siden sist), så han Erling økte dosene, satte opp ny ul på mandag og regna med uttak av 6-8 egg på onsdag :D

Håper datteren min (blir 2 i januar) har rett. Var ute og spiste lunsj med henne og moren min i dag, og da jeg skulle gå tilbake på jobb sa hun: "Hadet mamma! Hadet baby!" :) Fikk et litt forvirret blikk fra moren min kan du si, men jeg aner ikke hvor datteren min tok det i fra. Får håpe hun har rett, og at det er en liten spire som klamrer seg fast nå:)

Håper datteren min (blir 2 i januar) har rett. Var ute og spiste lunsj med henne og moren min i dag, og da jeg skulle gå tilbake på jobb sa hun: "Hadet mamma! Hadet baby!" :) Fikk et litt forvirret blikk fra moren min kan du si, men jeg aner ikke hvor datteren min tok det i fra. Får håpe hun har rett, og at det er en liten spire som klamrer seg fast nå:)

Hvor mange dpo er du? :)

Da er jeg i gang igjen etter å ha ventet på mensen som var forsinket en hel mnd. Fikk tanta i går og startet på sprøyter i dag. Kontroll på tirsdag :)
Første gangen på kort protokoll så er litt spent

Bare 3 (hvis jeg regner innsettdag som 0), så det har nok uansett ikke festet seg enda:)

Hm. Nei, det har nok kanskje ikke det. Hvor gammelt var egget? :)

2 av 10 egg ble fryst ned idag. Er så lei meg. Igår var det 8 som hadde utviklet seg bra :-(

Da har jeg vært hos gynekologen, og der telte de hele 18 egg. Fem av disse var 16-18 mm. Ingen overraskelse for meg, har hatt noe smerter i underlivet de siste tre dagene + har PCOS. Skal sette Ovitrelle i kveld, og det blir egguttak på onsdag. Er veldig spent, vår første IVF forsøk :)

Vi får krysse fingrene for at eggene er av god kvalitet.
Hvordan har det gått med deg millmolly? Har ikke sett noen oppdateringer, håper "no news" er "good news".

Blør fortsatt lutt jeg, 2 dpo. Begynte 2 dpo. Blid i slimet og papiret. Skeptisk..

Dag 2 med menopur i dag! Kontroll 20/10:-) Heier på masse julibabyer i denne gruppa❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp