Okei! Ny runde!!! Sleng dere på!

Escuro

Forumet er livet
Vi tar en ny runde med ord som gir dere frysninger av ekkelskap nedover ryggen, eller som er så patetiske at de får dere til å le! Samt andre ord som virkelig får dere til å sperre opp øynene!

SLIMPROPP er et ekkelt, ekkelt ord! Og den SER ekkel ut også!!! [:'(]

Kuruke derimot, har nesten en viss sjarm [8|]

Jeg syns kvinne er et helt ubeskrivelig ekkelt ord[&:] Uææh...

skambeinet er et latterlig ord..

Kjønnshår!![:'(]

Glufse (...selvom jeg sier det sjøl..)

og UTFLOD [:'(]

ORIGINAL: Chiapjusk

Glufse (...selvom jeg sier det sjøl..)

og UTFLOD [:'(]

enig! Utflod er å blir et ekkelt ord!!

men kvinne[:D] synest det er vakkert eg!

våtpromp[:'(]

ORIGINAL: Klesklypa

våtpromp[:'(]

Guttungen min kaller det SPYBÆSJ [:D]

ORIGINAL: Lenore1983

Snerk[:'(]

Jaaa [:'(] Usj

Jeg syns fitte er et utrolig stygt ord. Forferdelig at man kaller det kvinnelige kjønnsorgan for det :p
Og ja, Kjønnsorgan er også et ekkelt ord.

Vagina, bryst, elskov... Egentlig syns jeg de fleste fisefine ord e ekle[8D] Hehe..
Og når jeg sier det mange ganger, så er gulp ganske ekkelt også egentlig[8D] Hehe...

ORIGINAL: Netta87

Vagina, bryst, elskov... Egentlig syns jeg de fleste fisefine ord e ekle[8D] Hehe..
Og når jeg sier det mange ganger, så er gulp ganske ekkelt også egentlig[8D] Hehe...

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Sæææd [8|]

ORIGINAL: Chiapjusk

Sæææd [8|]

haha! ja![:-]

Kukost.. eller enda verre: SMEGMA

Synes PUPP også er et merkelig og unaturlig ord [8|] Og det ble ikke bedre da vi var på Barnas Hus i mars og en pappa med to døtre hang over skulderen min og sa høyt og tydelig til jentene sine: Se, babyen får PUPP!!!! jentene lekte med sitt og kunne ikke brydd seg mindre, men det er ett eller annet med mannfolk og pupper, for han virket unaturlig fascinert... CREEEEEEEAPYYYY!

Back
Topp