Okei! Ny runde!!! Sleng dere på!

Har ingen ekle ord på lager, men noen rare... Altså om man tygger lenge på dem [8D]

Bålk (Skrives "bulk" men uttales "bålk" med TJUKK L her [;)])
Flaske
Tørst
Gøgge

[8D]
Utflod er forresten et helt vanvittig ekkelt ord...
 
Når folk sier driiite, istedet for å prompe.
"Åh, nå dreit jeg skikkelig"!

[:'(][:'(][:'(][:'(]
 
Danglebær [8D] og rumpehår [:'(]
 
rævskjegg
 
Fittefis er temmelig disgøsting syns jeg! og svette, renneræv og slev. [:'(][:-][:@]
 
ORIGINAL: Lenore1983

Fittefis er temmelig disgøsting syns jeg! og svette, renneræv og slev. [:'(][:-][:@]




Ja, jeg er barnslig. :(
 
HAHAHAHA[:D][:D][:D]
Sorciere_: oooooh lord [:D] døds bra [:D] hmmm.. den kom jeg aldri på å ta bilde av [:D]
men har av morkaka da [;)]

som forresten er ett ekkelt ord.. morkake.. æsj[:'(]

hehe.. kanskje jeg skal legge ut bilde av morkaka mi [:D][:D][:D] haha.. neida :D
 
hahahaha;D t0mmelise; bring it on :D Er det ikkje det tråden er for?? ;) :D

huffja, fittefis er jo berre dødsflaut!! [&o] Sleit litt med første gongane vi hadde sex etter fødselen :p Ikkje så flink til å knipe :P
 
ORIGINAL: sorciere_

hahahaha;D t0mmelise; bring it on :D Er det ikkje det tråden er for?? ;) :D

huffja, fittefis er jo berre dødsflaut!! [&o] Sleit litt med første gongane vi hadde sex etter fødselen :p Ikkje så flink til å knipe :P


Siiiign!
 
ORIGINAL: sorciere_

hahahaha;D t0mmelise; bring it on :D Er det ikkje det tråden er for?? ;) :D

huffja, fittefis er jo berre dødsflaut!! [&o] Sleit litt med første gongane vi hadde sex etter fødselen :p Ikkje så flink til å knipe :P


haha, må bare manne meg opp først [:D][:D] får ikke lagt inn lite bilde.. blir bare giiiiigantisk [:D]
fittefis er bare så sinnsykt flaut [&o] men ikke vår feil da [;)] *kniiiiiip*
 
ORIGINAL: t0mmelise

ORIGINAL: sorciere_

hahahaha;D t0mmelise; bring it on :D Er det ikkje det tråden er for?? ;) :D

huffja, fittefis er jo berre dødsflaut!! [&o] Sleit litt med første gongane vi hadde sex etter fødselen :p Ikkje så flink til å knipe :P


haha, må bare manne meg opp først [:D][:D] får ikke lagt inn lite bilde.. blir bare giiiiigantisk [:D]
fittefis er bare så sinnsykt flaut [&o] men ikke vår feil da [;)] *kniiiiiip*


gigantisk bilde av en morkake vil jo bare skli rett inn i denne tråden... [;)][:D][:D][:D]
 
Fikk heller ikke sett morkaka mi [&o] Men jeg så søstra mi sin, den studerte vi skikkelig [:D] Syns det er spennende jeg, og jeg syns ikke slimpropp og slikt er ekkelt ;P

.. Jeg kommer fortsatt ikke på noe [8|] Må jo være noe!?

Men hvis det er TING som er ekle så er det:
tær/føtter og navler!!!

Ellers så tror jeg jeg "tåler" det meste [:D]
 
Og en ting til : SOSSEGUTTER!
 
VUUUUUULVVVVAAAAAAA
 
ORIGINAL: sorciere_

ka e vulva?? [&o]


Haha.. aka: musa, vagina, høna etc ;) tror jeg :P
 
ORIGINAL: Ariana

gigantisk bilde av en morkake vil jo bare skli rett inn i denne tråden... [;)][:D][:D][:D]
 
Back
Topp