Ok, har vært utro. ANGRER. MÅ jeg si det til mannen?

Hysj...

Glad i forumet
Hadde en onenight stand med en X, hadde også kontakt med han før dette hendte.

Angrer så mye at jeg har vondt i magen og er kvalm. Må jeg si noe til mannen min?

om du må si noe til mannen din? ja, det syns jeg du må..

Gjør vel ikke deg noe om mannen din ligger med ei annen bak ryggen din sålenge han angrer etterpå?

Snu det om... ville du vite det om mannen din var utro?

Jeg synes du burde si det.

Jeg tror ikke det alltid er rett å fortelle om utroskap

Hvordan kan du mene det? Spør du meg så bygger hele forholdet seg på tillit..

Min mening er at hvis poenget bare er å lette samvittigheten din, så vil det bare såre ham unødvendig.

Vel du må spørre deg om hvorfor du gjorde det? for dette kan jo ikke akkurat blitt gjort i fylle heller med tanke på at du hadde kontakt med x'en før dette skjedde også!

Mine andre tanker trenger vel ikke å bli sagt her

Du MÅ jo selvsagt ikke, men jeg mener at å holde noe sånt skjult er værre en selve sexen!
Jeg hadde hatt mye lettere for å tilgi et utroskap som partneren fortalte om og angret på enn et jeg fant ut av mange år etter eller gjennom noen andre!

Vanskelig det der..om du virkelig angrer og det kun var en gang og aldri vil skje igjen så hold kjeft tenker jeg, det er han som vil lide for dette!

Om mannen min har vært utro en gang uten at jeg vet det ja da vet jeg det ikke og det vil aldri såre meg..hadde han hatt et forhold på si ville det vært noe helt annet..Vet ikke jeg altså..vanskelig!

Jeg trur ikke alltid at det beste er å fortelle om utroskap, som ei sa over her om det kun er for å lette din egen samvittighet så burde du heller la vær...

Vanskelig det der..om du virkelig angrer og det kun var en gang og aldri vil skje igjen så hold kjeft tenker jeg, det er han som vil lide for dette!

Om mannen min har vært utro en gang uten at jeg vet det ja da vet jeg det ikke og det vil aldri såre meg..hadde han hatt et forhold på si ville det vært noe helt annet..Vet ikke jeg altså..vanskelig!

Tenker det samme. Er et ordtak som sier "det man ikke vet har man ikke vondt av"... Og jeg tror han vil få veldig vondt når/hvis du forteller det.

Leste på forsiden av dagbladet i dag at 6 av 10 er utro... Skremmende høyt tall o_O

Må og må... Det blir jo helt opp til deg.
Men jeg synes det ødelegger mye av tilliten å gjøre sånne ting mot hverandre.
Elsker du virkelig mannen din??

Back
Topp