Oi, skal jeg inn her?!

lillafrue

Glad i forumet
Hei alle sammen;)

Jeg testet positivt veldig overraskende torsdag kveld. Vi hadde tenkt til å begynne prøvingen i slutten av mai, men her var det visst en liten spire som mente noe annet.

Jeg tror fortsatt ikke på at dette kan gå bra siden jeg ikke er kvalm, men siden skravlebehovet er veldig tilstede og ingen andre enn oss vet det sniker jeg meg inn her. Jeg har vært gravid 4 ganger, 2 ganger med kvalme og 2 ganger uten. Og de uten har endt i SA før uke 7..

Terminen er 23.desember, veldig nærme julaften synes jeg

Gratulerer! :) Jeg har selv termin 24.12, foreløpig, og hviler meg på at kun 5% blir født på termindagen ;) :p

Gratulerer :) får håpe det går bra selv om du ikke har noen kvalme.

Gratulerer så masse! Sier som hun over, kvalmen kan ennå komme! Jeg var ikke kvalm de aller første ukene.

Hehe, det kan den. Jeg har vært kvalm fra 1.dag med begge de to andre og når jeg nå fortsatt ikke er det setter jeg denne automatisk i samme bås som de 2 som ikke gikk..

Men tusen takk alle sammen;)

Jeg skal til legen i morgen så får vel nevne det for henne.

Gratulerer så mye :)

Vært hos legen i dag, nettopp bytta så hadde ikke hilst på henne før. Litt for TV-psykolog for min del, men det kan jo være bare et førsteinntrykk.. Målte hcg-nivået i dag, og skal gjøre det samme på onsdag, så får vi se om det er en bra nok oppgang der.

Var inne og målte hcg igjen i går. legen ringte i dag og sa at mistanken min nok stemmer. Hcg-nivået er veldig lavt og har nesten ikke økt på 2 dager. Blir henvist til UL neste uke, men i dag spotter jeg og så jeg har ikke noe håp om at dette skal gå bra:( Æsj! Så mye man rekker å glede seg over og planlegge på en uke!

Uff, det var kjipe nyheter å få...
Klem

Blør ikke noe mer enda.. Veldig spent på hvordan den neste uka utarter seg. Vil ikke gi opp tanken på at vi får et desembergull, men er helt knust over svaret jeg fikk i dag.

Back
Topp