Oi!!! Shit!!

Angel with baby

Elsker forumet
Først akkurat no gjekk da opp for meg at i måro e da 5 år sida eg mista Oliver. Og 1 år sida eg leste "gravid" på clear blue testen min!
Da e veldig rart å tenke på! Min søte Odin blei ein gledes nyhet på ein ellers triste dag..

Åh kjære vene!!!
Det visste jeg ikke... Må ha vært fryktelig vanskelig for deg/dere!
Gooood klem!!

Åh kjære vene!!!
Det visste jeg ikke... Må ha vært fryktelig vanskelig for deg/dere!
Gooood klem!!

Uff så vanskelig det må være å gå igjennom noe sånt... Håper det går bra med deg i morgen, selvom det er en forferdelig trist dag... Stor klem herfra...

Eg hadde han heime frå barnehagen den dagen. Ei venninne sku komme over og lage middag i lag med oss. Sku vekke Oliver då venninna mi kom, då låg han død i senga. Hadde ambulanse personell på besøk som gjorde da dei kunne, men da va for seint. Obduksjonen viste at han hadde ein infeksjon på lungene, eit tidlig stadiet på lungebetennelse. Men da va ikkje avgjerande for krybbedød, men hadde mest sannsynlig ein innvirkning.

Dåke kan tru eg grein MANGE MANGE gledestårer til ein forandring i fjor.. Eg tok 4 tester på 2 timer. Va ikkje vant med å få gode nyheter på den datoen!

Huff, jeg sliter for å ikke grine når jeg leser det du skriver. Så ufattelig fælt... Vet ikke hva jeg hadde gjort selv jeg. Synes du virker kjempetapper! Og så hyggelig at du nå har noe hyggelig forbundet med denne dagen istedet/i tillegg. [:)] Gratulerer så mye! Klem.

Uff så ufattelig trist å høre om gutten din[:(] Kan ikke forestille meg hvordan det må ha føltes for deg, kjenner bare klumpen som vokser ved tanken[:(]
Så fint at du kunne gråte gledestårer på denne dagen i fjor og at du nå har en skjønn liten gutt du kan glede deg over[:)]

Eg hadde ei kjempe støtte i samboer, han va stefar for Oliver, og dei første månedene etter oliver døde sovna eg utmatta av gråt i armene hans. Hadde da ikkje vore for han og familien min hadde eg ikkje klart meg. Da e eg nesten bombe sikker på..

Dei første årene har eg tatt meg fri på denne datoen. I fjor var første året eg prøvde å jobbe, og tok ein test på jobb som var positiv. I år har eg nesten ikkje tenkt på dagen før i kveld. Vanligvis har eg noken vonde dager rett før. Men no har da gått veldig bra.

Å miste eit lite er ikkje lett. Han blei 16 måneder, og skulle gått første året på skule i år. August var litt tung med tanke på da..

Leste på minnesida di for en stund siden. Ganske sterkt. Synes det var så spesielt at han var så gammel, forbinder liksom krybbedød med spedbarn [&:] Fantastisk at du har fått lille Odin å glede deg over i hvert fall [:)]

Uff det er vel alle sin store skrekk å miste et barn! Stakkar...livet virker ikke mye rettferdig da nei.. Håper du får en så fin dag som du kan ha i morgen[:)] Stor klem

Håper dere kan få en så god dag i morgen som dere klarer...[:)][:)][:)]  klemme på

Leste på minnesida di... For en nydelig gutt!!! Skjønner godt at det har vært en fryktelig tung dag...

Huff, jeg sliter for å ikke grine når jeg leser det du skriver. Så ufattelig fælt... Vet ikke hva jeg hadde gjort selv jeg. Synes du virker kjempetapper! Og så hyggelig at du nå har noe hyggelig forbundet med denne dagen istedet/i tillegg. Gratulerer så mye! Klem.

Dette visste jeg ikke!! Er alles største mareritt!! Er så grusomt, tårene renner her nå:( har ikke ord om hvor forferdelig det må ha vært!!

ORIGINAL: Ragnhild79

Huff, jeg sliter for å ikke grine når jeg leser det du skriver. Så ufattelig fælt... Vet ikke hva jeg hadde gjort selv jeg. Synes du virker kjempetapper! Og så hyggelig at du nå har noe hyggelig forbundet med denne dagen istedet/i tillegg. [:)] Gratulerer så mye! Klem.

sign.

Det gjør vondt å lese om dette[:(] Det er sånn jeg frykter hver gang jeg går å sjekker snuppa når hun sover. Syns du er sterk jeg, og utrolig godt at du har fått noe positivt som også skjer den datoen. Stor klem[:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Det gjør vondt å lese om dette[:(] Det er sånn jeg frykter hver gang jeg går å sjekker snuppa når hun sover. Syns du er sterk jeg, og utrolig godt at du har fått noe positivt som også skjer den datoen. Stor klem[:)]

Så enig, så enig [:)]

ORIGINAL: ASG

ORIGINAL: *blomsterpia*

Så enig, så enig [:)]
Signerer disse! Tårene presser på.....

Back
Topp