Oi!!! Shit!!

ORIGINAL: *blomsterpia*

Det gjør vondt å lese om dette[:(] Det er sånn jeg frykter hver gang jeg går å sjekker snuppa når hun sover. Syns du er sterk jeg, og utrolig godt at du har fått noe positivt som også skjer den datoen. Stor klem[:)]

Signerer!
Gratulerer med 1årsdagen i dag [:D] Vi må jo se på de positive tingene i livet [8D]

jeg kjenner jeg får sånn klump i magen som ikke vil gå bort når jeg leser inlegget ditt, så sterk du er! tenk at skjebnen gav deg et lyspunkt den dagen, det er jo flott.
sender deg en klem

ORIGINAL: snusmumrik

Uff så vanskelig det må være å gå igjennom noe sånt... Håper det går bra med deg i morgen, selvom det er en forferdelig trist dag... Stor klem herfra...

Leste historien din da jeg gikk gravid, det gjorde så inntrykk på meg at jeg tenkte på det flere uker etterpå! Og jeg ble enda mer redd for lillegutt som også slet endel med sykdom og hoste... ble endel søvnløse netter... men samtidig så takknemmelig for at jeg hadde han. Du opplevde jo alle foreldres mareritt!

Men er glad for at du fikk et lyspunkt på en eller så trist dag. Du er ei sterk jente!! Kos deg med lille nydelige Odin[:)]

tusen takk for alle gode tanker frå dåke jenter!

Dagen i dag har gått ganske bra egentlig! Traff Klatten og mlovise på nesttun i dag, og klatten tok følge med meg mot oldervoll der bilen min var inne. Da va kjempe kos. Eg og Odin har vore på løiten lys, barnas hus og på lagunen i dag og traska. Odin stakkar e forkjøla så har fulgt extra godt med han i går og i dag.
I dag har vore den beste årsdagen sida Oliver døde.
No har eg tent eit lys som eg pleier å gjere kvar årsdag, og ser på bilder og samenligner utseende til Oliver og Odin. Dei e faktisk ganske like! Oliver va rundere i ansiktet.

Back
Topp