Jeg kan lite om disse prøveperiodene

jeg hadde p-plaster som vi valgte jeg skulle ta av. Trudde det kom til å gå lang tid Før jeg ble gravid. Siden jeg er så langt på vei, så trur jeg at jeg ble gravid 1.pp, hvertfall 2.pp. jeg har ikke den oversikten, da vi ikke prøvde så hardt

har ikke drive med noe spesielt. Gikk skole forrige skole år, og nytet sommerferien, nå har jeg ikke kommet inn på skole pga noe tull med adresser og sånt. Har som sagt ikke prøvd så hardt å bli gravid, så ikke Vært en "tester"

Jeg trudde befruktningen var menstrasjon på 3 dager, trudde jeg var heldig som hadde så kort mens den gangen

så kom mnd etterpå, da hadde jeg ikke mens. Trudde den hoppa over, for "syklusen" min sier at den hopper over hver 3. Mnd. Da venta jeg enda en mnd med mens. Venta og venta, mens smertene startet, venta enda lenger. Ca 2 uker over ventet mens, tok jeg cb test, som ble positiv etter noen sek. Var ingen tvil da. Tok lang tid Før jeg kom til lege pga ferier. Så tok det lang tid Før tidlig ul. Så tiden fløy, og nå er jeg vist 22 + 5
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app