Oi, oul :o

~Bolleiovnen~

Forelsket i forumet
Da har jeg fått ny termin etter oul. Da blir jeg å hoppe enda en mnd bak, med termin på godeste julaften 24.12. :o Er 22+5 idag. I og med at det er snakk om slutten av desember, så kan det være jeg titter innom her iblant :) :) endelig kan jeg slå meg til ro med en termin dato :P skjedd mye idag :o haha :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

att og fram er like langt men greit med en endelig termin og forholde seg til da :)

Deilig med en termin da :)

Menne :P hva har du drevet med da? :D Siden du er såpass langt på vei? Testene må da ha slått ut før? Eller? Lenge var dere prøvene da? :)

Fortell fortell :D :P

Termin 17. Januar

Deilig med en termin da :)

Menne :P hva har du drevet med da? :D Siden du er såpass langt på vei? Testene må da ha slått ut før? Eller? Lenge var dere prøvene da? :)

Fortell fortell :D :P

Termin 17. Januar
Jeg kan lite om disse prøveperiodene :) jeg hadde p-plaster som vi valgte jeg skulle ta av. Trudde det kom til å gå lang tid Før jeg ble gravid. Siden jeg er så langt på vei, så trur jeg at jeg ble gravid 1.pp, hvertfall 2.pp. jeg har ikke den oversikten, da vi ikke prøvde så hardt :P har ikke drive med noe spesielt. Gikk skole forrige skole år, og nytet sommerferien, nå har jeg ikke kommet inn på skole pga noe tull med adresser og sånt. Har som sagt ikke prøvd så hardt å bli gravid, så ikke Vært en "tester" :) Jeg trudde befruktningen var menstrasjon på 3 dager, trudde jeg var heldig som hadde så kort mens den gangen :P så kom mnd etterpå, da hadde jeg ikke mens. Trudde den hoppa over, for "syklusen" min sier at den hopper over hver 3. Mnd. Da venta jeg enda en mnd med mens. Venta og venta, mens smertene startet, venta enda lenger. Ca 2 uker over ventet mens, tok jeg cb test, som ble positiv etter noen sek. Var ingen tvil da. Tok lang tid Før jeg kom til lege pga ferier. Så tok det lang tid Før tidlig ul. Så tiden fløy, og nå er jeg vist 22 + 5 :P

Jeg kan lite om disse prøveperiodene :) jeg hadde p-plaster som vi valgte jeg skulle ta av. Trudde det kom til å gå lang tid Før jeg ble gravid. Siden jeg er så langt på vei, så trur jeg at jeg ble gravid 1.pp, hvertfall 2.pp. jeg har ikke den oversikten, da vi ikke prøvde så hardt :P har ikke drive med noe spesielt. Gikk skole forrige skole år, og nytet sommerferien, nå har jeg ikke kommet inn på skole pga noe tull med adresser og sånt. Har som sagt ikke prøvd så hardt å bli gravid, så ikke Vært en "tester" :) Jeg trudde befruktningen var menstrasjon på 3 dager, trudde jeg var heldig som hadde så kort mens den gangen :P så kom mnd etterpå, da hadde jeg ikke mens. Trudde den hoppa over, for "syklusen" min sier at den hopper over hver 3. Mnd. Da venta jeg enda en mnd med mens. Venta og venta, mens smertene startet, venta enda lenger. Ca 2 uker over ventet mens, tok jeg cb test, som ble positiv etter noen sek. Var ingen tvil da. Tok lang tid Før jeg kom til lege pga ferier. Så tok det lang tid Før tidlig ul. Så tiden fløy, og nå er jeg vist 22 + 5 :P

Hehehe. Såpass:D morro :D

Er ikke bare bare etter prevensjons slutt :P at du hadde tålmodighet med å vente så lenge, det er imponerende for meg, men nå er jeg en testetøs da :P haha.

Takk for at du delte :) synes slikt er litt interessant jeg da :P :D

Igjen, gratulerer så mye :D

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Hehehe. Såpass:D morro :D

Er ikke bare bare etter prevensjons slutt :P at du hadde tålmodighet med å vente så lenge, det er imponerende for meg, men nå er jeg en testetøs da :P haha.

Takk for at du delte :) synes slikt er litt interessant jeg da :P :D

Igjen, gratulerer så mye :D

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️
Var ingen stor tester, da jeg trudde det kom til å gå minst et halvt år. Hadde jeg meldt meg inn på baby verden før, hadde vell jeg og hengt meg på :P moro å høre andres historier :) plutselig fikk jeg en egen og unik en :P takktakk :D

Var ingen stor tester, da jeg trudde det kom til å gå minst et halvt år. Hadde jeg meldt meg inn på baby verden før, hadde vell jeg og hengt meg på :p moro å høre andres historier :) plutselig fikk jeg en egen og unik en :p takktakk :D

Er jo veldig morro å ha en morsom en å fortelle :) Veldig unikt :) Fikk dere vite kjønn i dag? eller var lille sjenert? Var kanskje det siste dere tenkte på :D :P

Haha! :D så artig å lese historien din! Grattis med graviditeten:) jeg har termin like etter deg 28. Des :) Har du merket noe bevegelser i magen da?:)

Mamma for første gang i des/jan <3

Haha! :D så artig å lese historien din! Grattis med graviditeten:) jeg har termin like etter deg 28. Des :) Har du merket noe bevegelser i magen da?:)

Mamma for første gang i des/jan <3
Godt flere har glede av den :P var ikke forberedt på en så innholdsrik dag :D har merka bevegelser i 3-4 uker tenker jeg. Hvertfall 2 uker :) men, har ikke turt å snakke så høyt om det, siden jeg trudde jeg var så kort på vei. Men, skjønte det ikke kunne være luft. Var nok så sikker på at det var spark, og nå har jeg det bekrefta :D virkelig fantastisk å vite at det er lille :)

Back
Topp