MV07: Selvfølgelig skal du få komme på besøk når vi er kommet i orden:) Det er alltid koselig når vi treffes:) Ja, var du inne og så på huset?:) Jeg gleder meg virkelig til å få god plass:) Og ikkje minst plass til ungene:) Jeg gleder meg og håper virkelig vil like meg:) Men veldig vemodig og selge:)
Elisabeth79=mamma: Å herregud, er det så lenge siden vi snakket om det?:) Tiden flyr:) Ja, det er et veldig fint område dere bor i:) Det er det ingen tvil om:) Irriterende at det er så dyrt der også:) Var så god følelse at du sa at du ikke syns det var så galen pris vi hadde betalt for huset:) For du også vet hvilke priser det er i denne byen:) Så ja, jeg merker at jeg er veldig fornøyd med å få en enebolig til den prisen og ikke minst før eldstemann begynner på skolen. Men kjenner at det er utrolig vemodig og selge. Jeg er jo fra stokka og kunne veldig godt tenkt å bo i området men det er for dyrt. Vi har fått takst på vårt på 3.5 eller 3.490.000 for at det skal se billigere ut og det er jo kjempe bra hvis vi får det for et rekkehus som jeg tror vi får for det er for lite hus til salgs. Spennende tider:)
Ja, da kan vi jo kanskje ende opp som naboer til slutt:) Men dere har vel egentlig ganske god tid? Det vikigste er vel at dere er flyttet til småen begynner på skolen? Og det er jo noen år til:) Det viktigste er å bruke god tid sp lenge dere føler dere har greit med plass foreløpig:) Det var det jeg syns var skikkelig slitsomt. Jeg følte at vi ikke plass til tingene våre lengre. Ungene har små soverom og i tillegg har vi en til på vei så jeg kjente Arvid bare måtte flytte:)