Oi, da ble vi huseiere i dag:) *Link*

Silje1982

Forumet er livet
Ja, i dag ble vi visst huseiere[:D] For en syk følelse[:D] Har litt blanda følelser for jeg trives så godt her vi bor[:)] Eeeeeeeeeeeelsker området siden det er i nærheten av der jeg vokste opp og har så kjekke naboer[:)] Men nå har vi enebolig og det blir ikke så langt vekke så får trøste meg med det[:)] Skulle jeg bodd i dette området måtte vi ha kjøpt hus til over 6 millioner og det har ikke vi råd til[8D] Dette huset vi har kjøpt nå er relativt nytt, men det må males litt innvendig og så er jo ikke badet fint i det hele tatt, men eldstesønnen min eeeeelsker det badet[:D] Uansett her er linken: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24373238&sid=xz0651285074167290y

Gratulerer[:D]

[:D]gratulerer så mye med hus!!![:D]

kjempe fint var det[:)]
deilig med 4 soverom,og god plass...[:D]
nå er dere klare for baby nr 3[:D]

Det var kjempefint[:)]. Jeg likte badet jeg da[;)]

Gratulerer så stort og fint ut[:D]

Gratulerer så mye

Gratulerer så mye. Det er fint på Tasta da. Koselig der.[:D]

Lykke til med flytting og det som hører til.

Sååå kjekt[:D][:D]
Husker vi snakket om noen visninger for en god stund tilbake. Vi kikker sånn smått enda. Har sett på den annonsen et par ganger[;)] Men trives også så godt her vi bor at vi har lagt husjakten litt på is. Men må jo holde et lite øye med finn da[;)]

Dere kommer nok til å stortrives i det området!:)
Lyst å si hva dere måtte gi for det til slutt?[;)][:)]

ORIGINAL: Elisabeth79=mamma

Husker vi snakket om noen visninger for en god stund tilbake. Vi kikker sånn smått enda. Har sett på den annonsen et par ganger[;)] Men trives også så godt her vi bor at vi har lagt husjakten litt på is. Men må jo holde et lite øye med finn da[;)]

Ja, jeg husker vi snakket om det:) Dere bor madla/ullandhaug eller husker jeg feil? Og dere kan ikke tenke dere andre plasser eller? Det er kjekt og fylle med på finn for plutselig dukker det opp noe kjekt:)

Jeg gleder meg veldig til å få større plass og slippe å bekymre meg for at vi har for få og for små soverom:) Og så gleder jeg til å få enebolig og et nyere hus enn vi har i dag:) Men nå må vi slå oss til ro:) Orker ikke å holde på med den flyttingen:) Heldigvis kommer vi inn i god tid før fødsel og det kjenner jeg er godt:) Vi måtte gi 4.150.000 for huset:) Så det er litt det:) Samtidig får vi mye hus for pengene hvis du tenker hvordan prisene er i Stavanger:)

gratulerer så masse som huseier [:)] Så ut som et veldig fint og koselig, men må si det at jeg syns prisene i Stavanger er helt sinnsyke!!!!!

ORIGINAL: *jordbærpiken*

gratulerer så masse som huseier [:)] Så ut som et veldig fint og koselig, men må si det at jeg syns prisene i Stavanger er helt sinnsyke!!!!!

Signere dette :)

( Sånn udenom at eg drit misunnte [X(] ) Gratulere så mye, det såg kjempe fint ud!!! HELDIGGEN!!!! Du må invitera te besøg når dåkke har komt dåkke inn [:)]

ORIGINAL: Silje1982

ORIGINAL: Elisabeth79=mamma

Ja, jeg husker vi snakket om det:) Dere bor madla/ullandhaug eller husker jeg feil? Og dere kan ikke tenke dere andre plasser eller? Det er kjekt og fylle med på finn for plutselig dukker det opp noe kjekt:)

Jeg gleder meg veldig til å få større plass og slippe å bekymre meg for at vi har for få og for små soverom:) Og så gleder jeg til å få enebolig og et nyere hus enn vi har i dag:) Men nå må vi slå oss til ro:) Orker ikke å holde på med den flyttingen:) Heldigvis kommer vi inn i god tid før fødsel og det kjenner jeg er godt:) Vi måtte gi 4.150.000 for huset:) Så det er litt det:) Samtidig får vi mye hus for pengene hvis du tenker hvordan prisene er i Stavanger:)

Det var jo ikke galen pris...Hadde trodd det skulle gå for mer enn det slik det er her i byen i disse dager!![:)]
Var ikke lenge siden det stod i avisen at det mest gikk for 400 000 over takst sånn pluss/minus.[&:]
Gratulere så mye med huset igjen. Må være så herlig å endelig ha tatt det steget[;)] Lurer på når vi skal finne et hus som klarer å lokke oss bort fra der vi bor nå[:)] Og ja du husket riktig. Vi bor på Ullandhaug, på siden ned mot Madla[:)]

Er fra kampen/ tasta selv så skal ikke se bort ifra at vi havner på tasta. Men det er så fantastisk på Ullandhaug. God utsikt, turområder, rolig, har hele byen rundt oss...men åhhh, hvor vi ønsker oss hus:)
Kom på at det faktisk er et år siden vi snakket om hus. Husker det ikke var så lenge før lillegutt fylte 1år. hehe, går sikkert 1 år til før vi er i et hus[;)]

MV07: Selvfølgelig skal du få komme på besøk når vi er kommet i orden:) Det er alltid koselig når vi treffes:) Ja, var du inne og så på huset?:) Jeg gleder meg virkelig til å få god plass:) Og ikkje minst plass til ungene:) Jeg gleder meg og håper virkelig vil like meg:) Men veldig vemodig og selge:)

Elisabeth79=mamma: Å herregud, er det så lenge siden vi snakket om det?:) Tiden flyr:) Ja, det er et veldig fint område dere bor i:) Det er det ingen tvil om:) Irriterende at det er så dyrt der også:) Var så god følelse at du sa at du ikke syns det var så galen pris vi hadde betalt for huset:) For du også vet hvilke priser det er i denne byen:) Så ja, jeg merker at jeg er veldig fornøyd med å få en enebolig til den prisen og ikke minst før eldstemann begynner på skolen. Men kjenner at det er utrolig vemodig og selge. Jeg er jo fra stokka og kunne veldig godt tenkt å bo i området men det er for dyrt. Vi har fått takst på vårt på 3.5 eller 3.490.000 for at det skal se billigere ut og det er jo kjempe bra hvis vi får det for et rekkehus som jeg tror vi får for det er for lite hus til salgs. Spennende tider:)

Ja, da kan vi jo kanskje ende opp som naboer til slutt:) Men dere har vel egentlig ganske god tid? Det vikigste er vel at dere er flyttet til småen begynner på skolen? Og det er jo noen år til:) Det viktigste er å bruke god tid sp lenge dere føler dere har greit med plass foreløpig:) Det var det jeg syns var skikkelig slitsomt. Jeg følte at vi ikke plass til tingene våre lengre. Ungene har små soverom og i tillegg har vi en til på vei så jeg kjente Arvid bare måtte flytte:)

Back
Topp