Oh shit

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Det gikk egentlig nettopp opp for meg! Om bare uker (maks7) blir jeg mamma til 3 :o Ojoj. Hr jo ikke gjort klart noe, men alt er i hus. Men 3 barn,som jeg vil gi like god omsorg til,skal fordele tiden min til. Det blir nok en overgang. Men gud så vi gleder oss alle mann <3 spennede og skremmende..

Oh shit, helt enig! Venter også nr 3, det blir nok en stor overgang.... Men like spennende som med de to første!

Oh shit, jeg venter nummer to og innser at det blir en diger forandring!

Godt d er flere som føler d slik :P

Skrekk-blandet fryd!!! Hehe! Det går nok fint! Gleder meg til at gutta skal få møte lillesøster. Håper det blir like rørende som sist. Men.... Vet ikke helt hvordan vi skal få plass til alle i bilen samtidig.... Mye rart å bekymre seg for og da!

Du må ikke skrive noe slikt, da får jo jeg i\også panikk :P

Hva var den største forskjellen/utfordringen med å gå fra 1 til 2 barn?

Skrekk-blandet fryd!!! Hehe! Det går nok fint! Gleder meg til at gutta skal få møte lillesøster. Håper det blir like rørende som sist. Men.... Vet ikke helt hvordan vi skal få plass til alle i bilen samtidig.... Mye rart å bekymre seg for og da!
Haha. Den bilplassen gleder ikke eg meg til heller :p vi fikk ikke d helt spesielle første møte før vi kom hjem pga svineinfluensaen. Storesøster fikk ik komme hilse på lillebror. Så gleder meg masse til denne gangen. Og storesøster er klar ☺

Den tanken slo meg i dag også.. er 35 uker i dag. Bare ca 5 uker til termin. Om barnet kommer om 2(!) uker vil det ikke bli sett på som prematurt lengre. Max 7 uker ca, så er jeg tobarnsmor.

Oh Shit var ganske beskrivende for følelsene som kom, ja :P

Det gikk egentlig nettopp opp for meg! Om bare uker (maks7) blir jeg mamma til 3 :eek: Ojoj. Hr jo ikke gjort klart noe, men alt er i hus. Men 3 barn,som jeg vil gi like god omsorg til,skal fordele tiden min til. Det blir nok en overgang. Men gud så vi gleder oss alle mann <3 spennede og skremmende..

J er ikke veldig bekymret, og gleder meg veldig sammen med barna og mannen min.

Men innimellom blir man redd for om man strekker til..., om man er god nok til å klare å møte alles behov.
Den følelsen tror j er veldig viktig å ta vare på, selv om den er vond og kan gjøre en litt trist. For j tror d er nettopp den følelsen som gjør at en blir så god en kan bli. D er d eneste vi kan gjøre - så godt vi kan og å aldri glemme å gjøre nettopp d - så godt vi kan!

Også må en tenke på hva vi også gir. Ikke bare hva vi tar. Vi tar fokus vekk fra en unge eller to fordi vi får en til, men vi gir også barna en til de kan regne med. En de kan leke med og dele livet med, og ikke minst en til å dele minner med nå og fremover. D er godt å tenke at de er tre om å huske sin egen barndom og å glede seg over å være onkler til hverandres barn, ikke minst når j ikke er her mer.
Så slev om vi tar oss vekk litt, så gir vi også veldig mye ved å gi søsken. Og elske dem gjør vi alltid uansett, så d handler om kvalitet ikke kvantitet.

Lykke til alle sammen!

Vi har oppussing av bad, vaskerom, kjøkken og soverom hjemme nå, så bor hos mamma. Så syns tida til lille kommer går altfor fort, får ikke kommet meg i orden hjemme og det stresser meg litt, men går framover hjemme, så håper å kunne begynne å få ting på plass i slutten av februar. Så jeg håper at lille holder seg inne til termin, slik at vi rekker å komme oss i orden så godt som mulig til vi blir 5.

Hihi litt småpanikk her også innimellom! Men må si det skal bli litt deilig å få kroppen normal igjen :P

Slo meg vel ikke sånn før i dag egentlig at det bare er en tre uker til lille kommer og jeg da har tre skjønne gutter. Venter fortsatt på at panikken skal slå inn da, hehe

Nå har vi begynt å plukke frem alt til hun kommer, og da blir det mer virkelig gitt!

Back
Topp