Oh no!

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Bekkenløsning!!

Hadde moderat til kraftig bekkenløsning med de to forrige og det starta tidlig (uke 10 og 11). Og nå i kveld kjente jeg det rev til i ryggen!!! Crap!

Enten er jeg lengre på vei eller så starter det tidligere denne gangen... Og jeg som hadde håp om å jobbe fullt til skoleslutt denne gangen (er lærer). :(

Uff, det må være grusomt å slite med bekkenløsning! Håper du slipper å bli så plaget denne gangen!

Oh no :( Høres grusomt ut.. Håper det gir seg litt igjen!

Uff, det må være grusomt å slite med bekkenløsning! Håper du slipper å bli så plaget denne gangen!
Ja, det håper jeg og. Med førstemann jobbet jeg på tog og var nødt til å bli sykmeldt fra uke 10-11. Med nr.2 ble jeg delvis sykmeldt i fjerde eller femte måned og helt sykmeldt 4 uker før perm.

I år har jeg 10.trinn og med eksamener osv vil jeg veldig gjerne jobbe helt ut!!

Oh no :( Høres grusomt ut.. Håper det gir seg litt igjen!
Håper også det. Kjente det tok i ryggen og stråla ned det ene beinet er par ganger da jeg var på butikken i sted. Får virkelig håpe dette ikke fortsetter!!

Skjønner deg så godt, først svangerskap som endte med sa i uke 13 fikk jeg låsning fra uke 8,neste svangerskap holdt jeg meg til uke 15 og nå i dette sv kjenner jeg det allerede. Er nå godt ut i uke 5..

Det er helt forferdelig :(
Håper du klarer det likevel..
Jeg hadde å håpa jeg klarte å jobbe lengre denne gangen. Jeg jobber i butikk å det er masse løft.
Bekkenlåsninger gjorde at jeg var 100% sykemeldt fra uke 23... Denne gang hadde jeg håpa på lengre men det river skikkelig å klarer ikke å få gjort så mye :(

Det er helt forferdelig :(
Håper du klarer det likevel..
Jeg hadde å håpa jeg klarte å jobbe lengre denne gangen. Jeg jobber i butikk å det er masse løft.
Bekkenlåsninger gjorde at jeg var 100% sykemeldt fra uke 23... Denne gang hadde jeg håpa på lengre men det river skikkelig å klarer ikke å få gjort så mye :(
Her og. Fortsatte i dag som i går. River skikkelig på høyre side lavt i korsryggen og litt nedover rompa. Klassisk! Har styra litt i huset da, har hatt selskap her i dag. Så kan jo være det og. Men nå blir det sofa mesteparten av kvelden!

I år har jeg 10.trinn og med eksamener osv vil jeg veldig gjerne jobbe helt ut!!

Enig! Har 10. klasse i engelsk, og det er litt krise hvis jeg ikke klarer å henge på jobb ut skoleåret.

Føler veldig med deg :( Har fått begynnende selv. Fikk i uke 10 med sønnen min, så dette blir siste svangerskap! Orker ikke dette en gang til selv og premien er verdt gull <3

Enig! Har 10. klasse i engelsk, og det er litt krise hvis jeg ikke klarer å henge på jobb ut skoleåret.
Nettopp! Har to 10.kl engelsk, en rle og en samf, så mange mulige eksamensfag... Måå holde ut føler jeg!

Føler veldig med deg :( Har fått begynnende selv. Fikk i uke 10 med sønnen min, så dette blir siste svangerskap! Orker ikke dette en gang til selv og premien er verdt gull <3
Dette er også siste, men mitt tredje faktisk. Visste hva jeg gikk til, men man glemmer fort likevel. Fikk tidlig de to andre gangene også.

Her og. Fortsatte i dag som i går. River skikkelig på høyre side lavt i korsryggen og litt nedover rompa. Klassisk! Har styra litt i huset da, har hatt selskap her i dag. Så kan jo være det og. Men nå blir det sofa mesteparten av kvelden!
Det hjelper ikke på nei :( vi får bli flinkere til å roe ned dagene. Ikke lett men må klare det skal jeg ikke ødelegge det helt .. Fortsetter det slik som i helga må jeg si i fra på jobb.

Back
Topp