Og kvalme...

Junie

Glad i forumet
Er forferdelig kvalm denne gangen. Noen tips man ikke legger på seg av?

En te som heter jordbærkyss hjelper for meg.
Hvertfall inntil videre

Sent from my iPad using BV Forum

Æsj! Jeg også!! Føler jeg må spise regelmessig for å ikke bli dårlig! Men blir alltid dårlig etter jeg har spist også! Kaster bare opp magesyre på morgenen, men har allerede lagt på meg!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her må jeg også spise regelmessig for å holde kvalmen i sjakk føler jeg. Kastet opp i morgen før jeg fikk i meg noe som helst. Rakk bare å slippe hunden ut før jeg måtte springe på bade. Kastet opp frokosten en time etter det og så i kveld igjen et par timer etter middagen. Så det er bare noen knekkebrød som har holdt seg nede i dag :( gått ned noen kilo også og kvalmen virker bare til å bli verre for hver dag. Legen i morgen tror jeg for å få noe kvalmestillende.

Er litt småkvalm. Må få i meg 1 eller 2 brødskiver med en gang jeg står opp, ellers kommer kvalmen stigende. Hvis jeg blir altfor kvalm tar jeg noen dråper med lime, så hjelper det en stund. :sick009 Men føler at jeg har en ubehagelig smak i halsen/munnen etter å ha spist noe som helst. Ja til og med vann ligger som ubehagelig smak etter en stund. Hjelper ikke om jeg spytter litt heller.. Noen andre som har det slikt?

Er litt småkvalm. Må få i meg 1 eller 2 brødskiver med en gang jeg står opp, ellers kommer kvalmen stigende. Hvis jeg blir altfor kvalm tar jeg noen dråper med lime, så hjelper det en stund. :sick009 Men føler at jeg har en ubehagelig smak i halsen/munnen etter å ha spist noe som helst. Ja til og med vann ligger som ubehagelig smak etter en stund. Hjelper ikke om jeg spytter litt heller.. Noen andre som har det slikt?
Ja, jeg har faktisk begynt å ha litt saft i vannet mitt for å unngå det, men det var værst npr jeg var i syden og måtte drikke lunket vann fra flaske. Selv flaskevann smaker ikke spesielt godt i syden i forhold til det vi har i krana her :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var veeeldig dårlig for noen dager siden, men tok så på meg seaband og har vært veldig bra siden.. Kun antydninger til kvalme ved uregelmessige måltider, men definitivt til å leve med.. Prøv det ut :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp