Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snuppo og Sneipenett lite hint: det store beinet man får fra spillet skal gis til hunden. Finn ut hvor hunden er[8D]
kan prøve,men gir fort opp og vil ha hjelp....[8|]
ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*
hvordan kom u deg inn dit?
ORIGINAL: Snuppo og SneipenDu må gi tunga til bilde nr 1 til høyre, det samme med hundehuset, skal gis til det første bilde til høyre
klarer bare skifte farge på en hund.... og så tok jeg tunga til den ene,men hvor gjøre av den?
ORIGINAL: SankaHvordan fikk du til det? finner ingen nøkkel jeg
Da har jeg gjort hunden i buret glad hvertfall, ga han ballen...[:)]
ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*
ORIGINAL: Snuppo og SneipenDu må gi tunga til bilde nr 1 til høyre, det samme med hundehuset, skal gis til det første bilde til høyre
klarer bare skifte farge på en hund.... og så tok jeg tunga til den ene,men hvor gjøre av den?
ORIGINAL: Kaizer
Klarer å ta huset fra bilde nr 2 på venstre side, men skjønner ikke hvem jeg skal gi det til!
Har tatt øynene til nr 3 (lengst borte) på høyre side til nr 1 på høyre side
Har også tatt tunga til nr 2 på høyre side, men skjønner ikke hvem som skal ha den heller... [&:]
ORIGINAL: Kaizersamme bilde som skal ha alt
Klarer å ta huset fra bilde nr 2 på venstre side, men skjønner ikke hvem jeg skal gi det til!
Har også tatt tunga til nr 2 på høyre side, men skjønner ikke hvem som skal ha den heller... [&:]
ORIGINAL: KaizerAlt skal gis til den lille hunden til høyre (første bilde) må gi en og en ting av gangen
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
ORIGINAL: Kaizer
er den lille nærmest til høyre som skal ha alt....
ORIGINAL: SankaFikk det til :) tok opp hunden og satt den ved melkeskålen så den drakk opp alt, men nå skjønner jeg ikke mer
ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*Tok vekk en sånn gitterting, og sendte ballen inn. Men fatter ikke helt hva jeg skal nå da [&:]
ORIGINAL: SankaHvordan fikk du til det? finner ingen nøkkel jeg
Da har jeg gjort hunden i buret glad hvertfall, ga han ballen...[:)]