og enda en til (escape)

Har fått opp den grønne døra og hunden står det å ser dumt på den...

KLARTE DET!!!
Tusen takk for hjelp! [:D]

yeee..... ute... dette var mye vanskligere en de to andre

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: nancy drew

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

Sett hunden nær døren, til høyre og trykk på han

hunden har vært der borte på gulvet,men døren er låst,og hunden vil ikke mer....

Da er vi komt likt... hmm nøkkelen må jo være et sted...

jeg som skulle legge meg for evigheter siden....

Klarte det!
Med MYE hjelp.

NATTA TIL DERE,før dere finner flere escape-spill til meg.....

klartre det jeg og nå, men trenger tydelig søvn, fått hjelp til omtrent alt jo[8D] 

Natta!

hehe[:D] 
Ja syns denne var sykt vannskelig. Natta folkens. ikke mere escape på meg, selvom kl bare er 23 her da[8D]

skal jeg liksom bare gå å legge meg nå da??? huff... gidder ikke det for da blir det vare morgen og jeg skal i praksis... er veldig lei av å jobbe røven av meg for null og niks nå... 

skal jeg liksom bare gå å legge meg nå da??? huff... gidder ikke det for da blir det vare morgen og jeg skal i praksis... er veldig lei av å jobbe røven av meg for null og niks nå... 
Hehe du måå ikke legge deg:P Jeg er også våken[:D]

Hmm tror jeg skal prøve å finne et siste spill jeg[;)]

Hmm tror jeg skal prøve å finne et siste spill jeg[;)]
hehe gjør det, jeg er med[:D]

funnet to stk... en skummel en med advarsel voksent innhold og en søt med flukt fra en låve... hva skal vi prøve?

funnet to stk... en skummel en med advarsel voksent innhold og en søt med flukt fra en låve... hva skal vi prøve?
ta den skumle[:D]

ta den skumle[:D]
Skal vi heller lage en egen tråd? Så vi ikke forstyrrer her for de som fortsatt spiller?

ute[:D]

Back
Topp