Og der gikk vannet!!! :)

Fortsatt ikke noe vondt. Skal på kontroll på sykehuset kl 10.00, håper det starter når jeg er der eller når jeg sitter i bilen slik at vi ikke blir sendt hjem. Er så langt å reise...
Babyen koser seg hvertfall, masse liv i magen :)

Vårt du har fått sove litt.. Er lettere sagt enn gjort. Er bare fødselen går litt lettere med nye krefter. Og håper noe skjer. Du blir innlagt til kvelden om ikke noe skjer uansett mener jeg å huske. Igjen.. Masse lykke til! :)

Vårt du har fått sove litt.. Er lettere sagt enn gjort. Er bare fødselen går litt lettere med nye krefter. Og håper noe skjer. Du blir innlagt til kvelden om ikke noe skjer uansett mener jeg å huske. Igjen.. Masse lykke til! :)

Jeg sov til kl var 02 og lå våken til 4.30, men fikk sovnet igjen til kl 7 :) nå står gubben å lager grøt til oss og så drar vi snart :D

Takk for alle lykkeønskninger :)

Håper det går fint på kontrollen og at fødselen snart startet.
Lykke til :)

Masse lykke til ♡

Ja, da har vi vært på kontroll. Tatt ctg, ultralyd og gyn undersøkelse. Og det ble konkludert med at "vannet gikk bare øverst". Det skjønte ikke jeg noen ting av, men ble hvertfall sendt hjem igjen :( æsj, jeg som ville ha bebis i dag/morgen...

Ja, da har vi vært på kontroll. Tatt ctg, ultralyd og gyn undersøkelse. Og det ble konkludert med at "vannet gikk bare øverst". Det skjønte ikke jeg noen ting av, men ble hvertfall sendt hjem igjen :( æsj, jeg som ville ha bebis i dag/morgen...
Huh? Aldri hørt om. Blir du satt igang i morgen da eller?

Det er det snodigste eg har hørt, for ein nedtur å bli sendt heim då... Håpe baby dukker opp snart uansett så du slepp å vente så lenge:)

Nei jeg vet ikke hva det betyr jeg, de sa bare at det var nok fostervann der enda og at jeg skulle ringe om det kom mer ut. Så det er vel bare å vente da... :(

Det er to hinner. Det betyr at bare den ytre hinnen har "gått" den kan faktisk gro igjen tilogmed. Men den gjør nok ikke det nå som du er så nære ;)

Back
Topp