Og der gikk vannet!!! :)

SnartMammaIgjen:)

SnartMamma
Og det bare fosset ut! Helt spesiell følelse!!! :) men guuuuuuuud så spennende da, ble helt nervøs jeg. Gikk litt opp for meg hva vi har holdt på med i 9 mnd. Hehe :D
Har ringt føden og de ba meg ringe opp igjen om 2 timer siden jeg ikke har fått veer. Så får vi se da hvordan dette eskalerer seg :)

Hipp hurra :) Masse lykke til! ! Blir spennende å følge :)

Hurra!! Gratulerer og lykke til! Hvordan/hvor var du når det gikk? Hva gjorde du... *utålmodig*

Lykke til :-)

Oj så spennende!! Fikk du noe forvarsel eller bare fosset det plutselig? Masse lykke til :)
Hurra!! Gratulerer og lykke til! Hvordan/hvor var du når det gikk? Hva gjorde du... *utålmodig*

Var ute å gikk tur, var nesten hjemme og der fosset det bare ut!! Null forvarsel. Gubben sto helt sjokkert ved siden av og jeg roper "oj shit! Jeg tror vannet går"

Hadde sex på morran i dag for å prøve å få det i gang, funka det gitt. Har hatt ekstremt sterke kynnere i dag, men null vondt. Og de to siste dagene har jeg vært litt løs i magen. Var på do 4 ganger i går.

Har fortsatt ikke noe vondt, gruer meg litt til det kjenner jeg. :o

Masse lykke til:) min første fødsel startet slik. Hadde mensensmerter igjennom natten. Dro på kontroll dagen etter å ble sendt hjem. Gikk med rier frem til 18 da ble det kraftigere og kl 02 var hun ute :) det er helt forskjellig fra person til person og fødsel fra fødsel :) du er i gang og tiden frem til du har blitt mamma vil gå fort !!! :)

Masse lykke til:) min første fødsel startet slik. Hadde mensensmerter igjennom natten. Dro på kontroll dagen etter å ble sendt hjem. Gikk med rier frem til 18 da ble det kraftigere og kl 02 var hun ute :) det er helt forskjellig fra person til person og fødsel fra fødsel :) du er i gang og tiden frem til du har blitt mamma vil gå fort !!! :)

Jeg kjenner absolutt ingenting jeg... Eneste er at man kjenner bevegelsene til babyen helt annerledes, mer tydelige.
Er litt redd for å sove nå, er så redd for at det skal gå veldig raskt når riene først begynner og vi har 1,5 time til sykehuset :o

Back
Topp