Og der gikk slimproppen!!

Da kom slimproppen!! Juhu! :) Ett steg nærmere fødsel!! :D
Har hatt masse kynnere og skikkelig "mageknip" i dag. Har tatt masse klesvask og baka ei kake. Snart i mål, så nå kan det skje!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
oioi lykke til om det skjer noe snart :)

Hahahaha måtte Google jeg å :p wæææ. Hehe. Da er man forberedt :p

Ikke noe flott syn akkurat.. :P
Har kommet masse sånn gugge siden onsdag.
Sykt nedpress og i natt hadde jeg rier! Men selvsagt dabba de av. Men kjenner på hele kroppen at det nærmer seg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da er jeg innlagt. :)
Hadde voldsomme rier i natt. Men de dabba av igjen.. men kom å gikk på dagen. Nå har de tatt seg opp veldig. Nå slo de skikkelig ut på ctg. Trodde vannet gikk også. Reiste meg opp og det bare fossa ut noe. Fikk sjekka det opp her. Litt usikkre på det. Om det var bare slim fra slimproppen eller vann. BT er høyt. Har fått en tablett for å få det ned. Og skal ta en test på om det er svangerskapsforgifning.

Hadde voldsomme rier i natt. Men de dabba av igjen.. men kom å gikk på dagen. Nå har de tatt seg opp veldig. Nå slo de skikkelig ut på ctg. Trodde vannet gikk også. Reiste meg opp og det bare fossa ut noe. Fikk sjekka det opp her. Litt usikkre på det. Om det var bare slim fra slimproppen eller vann. BT er høyt. Har fått en tablett for å få det ned. Og skal ta en test på om det er svangerskapsforgifning.
Så spennende!! Lykke til! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

nå vil jeg også google slimproppen, selv om jeg har sett min begge gangene..
Hahahaha måtte Google jeg å :p wæææ. Hehe. Da er man forberedt :p
haha nå fikk ejg lys til å google jeg også, selv om jeg har sett min egen 2 ganger :P

masse lykke til :)

Masse lykke til, endelig :-)

Back
Topp