Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oioi lykke til om det skjer noe snartDa kom slimproppen!! Juhu!Ett steg nærmere fødsel!!
Har hatt masse kynnere og skikkelig "mageknip" i dag. Har tatt masse klesvask og baka ei kake. Snart i mål, så nå kan det skje!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg googlet. Au!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg advarte jo![]()
Så spennende!! Lykke til!Da er jeg innlagt.
Hadde voldsomme rier i natt. Men de dabba av igjen.. men kom å gikk på dagen. Nå har de tatt seg opp veldig. Nå slo de skikkelig ut på ctg. Trodde vannet gikk også. Reiste meg opp og det bare fossa ut noe. Fikk sjekka det opp her. Litt usikkre på det. Om det var bare slim fra slimproppen eller vann. BT er høyt. Har fått en tablett for å få det ned. Og skal ta en test på om det er svangerskapsforgifning.
haha nå fikk ejg lys til å google jeg også, selv om jeg har sett min egen 2 gangerHahahaha måtte Google jeg åwæææ. Hehe. Da er man forberedt
![]()
masse lykke tilDa er jeg innlagt.
Hadde voldsomme rier i natt. Men de dabba av igjen.. men kom å gikk på dagen. Nå har de tatt seg opp veldig. Nå slo de skikkelig ut på ctg. Trodde vannet gikk også. Reiste meg opp og det bare fossa ut noe. Fikk sjekka det opp her. Litt usikkre på det. Om det var bare slim fra slimproppen eller vann. BT er høyt. Har fått en tablett for å få det ned. Og skal ta en test på om det er svangerskapsforgifning.