Og der gikk slimproppen!!

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Da kom slimproppen!! Juhu! :) Ett steg nærmere fødsel!! :D
Har hatt masse kynnere og skikkelig "mageknip" i dag. Har tatt masse klesvask og baka ei kake. Snart i mål, så nå kan det skje!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da kom slimproppen!! Juhu! :) Ett steg nærmere fødsel!! :D
Har hatt masse kynnere og skikkelig "mageknip" i dag. Har tatt masse klesvask og baka ei kake. Snart i mål, så nå kan det skje!! :)

Hvor lang tid gikk det fra du fikk slimproppen ut tidligere og til du fødte?

Håper kynnere tar seg opp :-) Hvordan går det med blodtrykket ditt?

Slimproppen gikk samme dag de to forrige gangene.. så det er lov å håpe!! ;)
BT lå på 131/92 i går. Så ganske bra. ;)

Åhhh spennende :) kan jeg spørre hvordan den så ut? ;) du har termin 10?

Spennende! Har ikke sett snurten av noen propp her, men tror ikke den gikk sist heller... :p Lykke til! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Slimproppen gikk samme dag de to forrige gangene.. så det er lov å håpe!! ;)
BT lå på 131/92 i går. Så ganske bra. ;)

Oi, tenk om fødselen din starter i dag!!! :) spennende :D Håper virkelig det er slimproppen min som har gått..

Åhhh spennende :) kan jeg spørre hvordan den så ut? ;) du har termin 10?
Jeg har termin den 10. ja. Slimproppen var en stor "ball" med slim og litt blodspor. :P
Jeg holdt på å henge opp klesvask og kjente plutselig at jeg fikk sånn mageknip, og at det var noe som "løsna".
Gikk på do og da kom den + masse slim i trusa :P
Har litt vondt i magen ennå. Så har ringt å sakt i fra til mannen, i tilfelle det skjer no mere.
Mensterminen min er på lørdag. Så har litt trua på at det kan skje noe nå mot helga.

Jeg har termin den 10. ja. Slimproppen var en stor "ball" med slim og litt blodspor. :P
Jeg holdt på å henge opp klesvask og kjente plutselig at jeg fikk sånn mageknip, og at det var noe som "løsna".
Gikk på do og da kom den + masse slim i trusa :P
Har litt vondt i magen ennå. Så har ringt å sakt i fra til mannen, i tilfelle det skjer no mere.
Mensterminen min er på lørdag. Så har litt trua på at det kan skje noe nå mot helga.

Åhh spennende :D

Ja, det er spennende! :)
Gikk i gang med noen kjærringråd i går. Kanel og drikke Schweppes lemon. Har pælma i meg en liter siden i går, og tror faktisk d har litt virkning. :P Skal prøve med litt sterk kaffe i kveld. Så får vi se.. fortsatt mageknip, men kynnerene kommer og går.

Ja, det er spennende! :)
Gikk i gang med noen kjærringråd i går. Kanel og drikke Schweppes lemon. Har pælma i meg en liter siden i går, og tror faktisk d har litt virkning. :P Skal prøve med litt sterk kaffe i kveld. Så får vi se.. fortsatt mageknip, men kynnerene kommer og går.

Spennende kveld dette da :) har også masse kraftige kynnere etter hyrdestunden tidligere :) åhh? Den brusen? Hva er det me den som kan hjelpe på?

Spennende kveld dette da :) har også masse kraftige kynnere etter hyrdestunden tidligere :) åhh? Den brusen? Hva er det me den som kan hjelpe på?
Vet ikke helt hva som skal hjelpe med den brusen. Husker jeg prøvde det med nr.2 og da gikk jo vannet noen dager etter. Så ett eller anna er det. Bare leste at det skulle være ett godt kjærringråd. ;)

Har lest at hvis matvater hjelper, så er det fordi at de gir irriterte tarmer, som trigger livmora :) mao er alt som irriterer tarmen hvis man spiser mye av det kjærringråd :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hurra for tegn! Lykke til :)

Vet ikke helt hva som skal hjelpe med den brusen. Husker jeg prøvde det med nr.2 og da gikk jo vannet noen dager etter. Så ett eller anna er det. Bare leste at det skulle være ett godt kjærringråd. ;)

Ikke minst er den kjempegod!!! Det er Indian Tonic Water det et snakk om ja...? Hekta :-)

Jeg har aldri sett slimproppen før jeg... Og er tredjegangs! Haha

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp