Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tatt alle prøver og alt var fint,men skal til legen 6/4 så får nevene det for henne da.Ja, det hadde jeg konstant helt til uke 17-18 ca. Har noen av dere sjekket jern og blodprosenten? Det kan ha innvirkning tror jeg. Jeg må passe på å drikke nok vann, og slappe av når jeg kjenner jeg stresser.
Jeg får det 2-3 ganger i uken.Tidvis hodepine her ca 2-4 ganger i uka og da varer det som regel noen få timer til resten av dagen.
Kommer alltid mellom kl 11-13.
Er som et press rundt hodet.
Legger meg heller ned å sover enn å ta Paracet.
Er jeg på jobb tar jeg ekstra pauser.
Føler selv at det ikke er "ille nok" til at jeg bør ta det opp med legen... Glemmer liksom det hele når det går over
Ja, det hadde jeg konstant helt til uke 17-18 ca. Har noen av dere sjekket jern og blodprosenten? Det kan ha innvirkning tror jeg. Jeg må passe på å drikke nok vann, og slappe av når jeg kjenner jeg stresser.
Jeg får det 2-3 ganger i uken.
Men jeg har det så kraftig at jeg kaster opp og er veldig svimmel.
Jeg tror selv det er stress og stiv nakke. Jeg slapper ikke helt av og nyter graviditeten.. Finner ikke roen helt... Men det kommer seg sikkert når jeg kjenner meg liv osv.