Ofte hodepine.

Linnsi86

Glad i forumet
God Morgen.
Er det andre som sliter med hodepine? Jeg har det ofte og syntes det kommer mer og mer. Har fått beskjed av legen at jeg kan ta Paracet,men jeg ønsker ikke ta det for ofte. Noen andre som sliter med dette?

Ja jeg har ofte hodepine selv, prøver å holde det i sjakk med å spise og drikke riktig og sunt, og hvile og sove nok. Også hjelper det faktisk veldig med trening og mosjon i frisk luft! Skitur, gåtur, joggetur - eller bare være ute og leke med 3-åringen. Det er ofte et ork å komme ut, men det hjelper alltid! Men jeg må bruke solbriller da, nesten uansett vær :-)

Jeg sliter daglig med hodepine. Men, har oppdaget at jeg kun får de på jobb egentlig. Eneste som fungerer for meg en er å legge meg strak ut med en pute under nakken. Om jeg kjenner jeg får en ellers, så er det ut på tur og frisk luft som hjelper :)

Ja, det hadde jeg konstant helt til uke 17-18 ca. Har noen av dere sjekket jern og blodprosenten? Det kan ha innvirkning tror jeg. Jeg må passe på å drikke nok vann, og slappe av når jeg kjenner jeg stresser.

Tidvis hodepine her ca 2-4 ganger i uka og da varer det som regel noen få timer til resten av dagen.

Kommer alltid mellom kl 11-13.
Er som et press rundt hodet.

Legger meg heller ned å sover enn å ta Paracet.

Er jeg på jobb tar jeg ekstra pauser.

Føler selv at det ikke er "ille nok" til at jeg bør ta det opp med legen... Glemmer liksom det hele når det går over

Ja jeg står opp med hodepine og legger meg med hodepine. Innimellom blir det til migreneanfall. Lunta mi blir passe kort om dagen :( Mannen min skjønner ikke det helt... Håper den gir seg snart altså.

Tidvis hodepine her ca 2-4 ganger i uka og da varer det som regel noen få timer til resten av dagen.

Kommer alltid mellom kl 11-13.
Er som et press rundt hodet.

Legger meg heller ned å sover enn å ta Paracet.

Er jeg på jobb tar jeg ekstra pauser.

Føler selv at det ikke er "ille nok" til at jeg bør ta det opp med legen... Glemmer liksom det hele når det går over
Jeg får det 2-3 ganger i uken.
Men jeg har det så kraftig at jeg kaster opp og er veldig svimmel.
Jeg tror selv det er stress og stiv nakke. Jeg slapper ikke helt av og nyter graviditeten.. Finner ikke roen helt... Men det kommer seg sikkert når jeg kjenner meg liv osv.

Ja, det hadde jeg konstant helt til uke 17-18 ca. Har noen av dere sjekket jern og blodprosenten? Det kan ha innvirkning tror jeg. Jeg må passe på å drikke nok vann, og slappe av når jeg kjenner jeg stresser.

Ja jeg har fått sjekket jern og blodprosent, de er aldri veldig høye hos meg men er heller ikke veldig lavt nå. Skal snart sjekke det igjen :-)

Hadde kraftig hodepine fra rundt uke 10-16 , så ille at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.
Tok paracet når jeg måtte ,noe legen støtta, men lista for å ta er selvfølgelig mye høyere som gravid. Nå kommer den innimellom, men er somregel ikke like kraftig.
Men det er virkelig få ting som er verre enn å gå med konstant hodepine, så jeg tipper at en paracet eller to gjør mer nytte enn skade både for baby og mor.

Jeg får det 2-3 ganger i uken.
Men jeg har det så kraftig at jeg kaster opp og er veldig svimmel.
Jeg tror selv det er stress og stiv nakke. Jeg slapper ikke helt av og nyter graviditeten.. Finner ikke roen helt... Men det kommer seg sikkert når jeg kjenner meg liv osv.

Er nok delvis sånn hos meg også, men ikke stress relatert - mer sånn anspent. Så lenge jeg slapper av og har det bra så er det dager uten hodepinen.

Og har vi det bra så har babi det bra også ❤️

Har bare kjent liv 1 gang her så langt og det er 17 dager siden så gleder meg veldig til å komme på OUL neste uke og se lille babi i full vigør ❤️

Vondt i hode hver eneste dag nesten. Helst pannehodepine.
Har ikke funnet noe kur for min del, men varer somregle ikke hele dagen.

Har for lav blodprosent, og null jernlager så her er det grunnen nå. Men utenom graviditet er det mere migrene pga nakkesleng... Så jeg er vant til å slite med det. Jeg legger meg også i stede for og ta piller nå som jeg er gravid. Men det hender jeg ikke har noe valg med da tar jeg aldri sterkere en Paracet

Back
Topp