Ofte bevegelser nå?

Kjenner spark hver dag, er 23+0 :) har kjent det i noen uker nå :)
 
21+6. Kjenner liv hver dag. Svinger litt etter hvor mye for har morkaka fremme. Men alltid mellom kl 23-24. Ellers er hun syvsover på morgenen. Da er det rolig. Hun våkner av at jeg spiser og hvis jeg har rørt en del på meg og så slapper av. Det nyeste nå er at jeg har våknet og kjent henne på nettene.
 
Har kjent godt noen uker, er 23+6 i dag. Førstegangs med morkaken foran. De siste par dagene har jeg nesten ikke kjent noe som helst. Magen varierer veldig i størrelse, så jeg mistenker at han har lagt seg med ryggen ut og skviser bein og armer langt ned i bekkenet. De få gangene jeg har kjent noe i det siste har det vært langt ned ei bekkenet.
 
Ja derfor jeg lurte litt for usikker når man skal kjenne daglig , derfor jeg ville høre med flere :)

Jm sa fra uke 24 til meg, da skal man kjenne liv, og kunne kjenne igjen et slags mønster., feks hvor harde sparkene er. Og ha lav terskel for å ringe føden hvis det er store endringer i disse.

Jeg er 21+6 i dag, kjenner daglig aktivitet der nede, men ikke skikkelige spark enda. Har morkake foran.
 
Jeg er 25+5 og kjenner liv hver dag. Det er i perioder masse masse liv, og jeg elsker det :joyful: Jeg har vært sikker på at det var baby siden uke 15 og kjent det daglig siden uke 17-18. :)

Jeg har også fått beskjed om at det er etter uke 24 man skal kjenne hver dag :)
 
Har kjent hver dag siden 21+0. Nå er jeg 25+4, og de blir stadig sterkere og oftere.
 
Hver dag siden 17+0 ca
Nå har små fjærlett stryk gått over til gode dult
 
Kjenner mer ila dagen nå men noen dager som er roligere men sparkene har blitt betydelig sterkere så det er kos:) er 23+ 3 i dag:) ganske sikker på jeg hsr kjent forskjell på begge:) men i går var definitivt den dagen med mest spark :)
 
Jeg kjenner mer og mer:) han styra veldig mens jeg var på jobb i dag, litt distraherende:hilarious:
 
Er i uke 25+3, men kjenner lite bevegelser enda, kanskje 5 spark på kveldstid. Krysser fingrene for at han ønsker å vise seg frem litt mer snart :)
 
Er i uke 25+3, men kjenner lite bevegelser enda, kanskje 5 spark på kveldstid. Krysser fingrene for at han ønsker å vise seg frem litt mer snart :)
Ja litt opp å ned her, blitt mer, men virker som de er litt bedagelige de to små jentene, er noen få bevegelser men litt ofte ila dagen:) men er vel veldig individuelt og opp p bed:) jeg kjenner jo heller ikke forskjell på de
 
20+2, kjenner henne hver dag
kan til og med se spark på utsiden selv om morkaka er foran.. tror det blir en sterk frøken :rolleyes:
 
Back
Topp