Ofte bevegelser nå?

Kjent hver dag siden uke 14. Er nå 24+3 (tredjegangs)
 
Kjenner masse liv hver dag nå (20+2)
Men ikke så lenge siden jeg begynte å kjenne deg hver dag, kanskje rundt en uke siden :)
 
Kjenner liv hver dag, mye aktivitet i magen. Har morkaken bak :) Har kjent bevegelse siden ca. Uke 18, er nå i uke 21+4.
 
Hver dag siden ca. uke 21! :D 22+4 i dag. Mengden aktivitet varierer litt. Han var ganske rolig midt i forrige uke, mens for et par dager siden virket det som om han aldri sov! :dance018
 
Hver dag siden uke 16, er førstegangs i uke 20 nå:happy:
 
24+0 og nå er det som regel masse liv hver eneste dag! De gangene jeg synes det er litt stille, så prøver jeg å spise litt eller romstere litt på magen - så begynner stort sett sirkuset i løpet av kort tid :rolleyes:

Er det fra 25+0 man skal kjenne liv hver dag?
 
Daglig, ikke helt mønster ennå på når, men mye på morgen/kveld. 23+0, andregangs med morkaken foran.
 
24+0 og nå er det som regel masse liv hver eneste dag! De gangene jeg synes det er litt stille, så prøver jeg å spise litt eller romstere litt på magen - så begynner stort sett sirkuset i løpet av kort tid :rolleyes:

Er det fra 25+0 man skal kjenne liv hver dag?


Ja derfor jeg lurte litt for usikker når man skal kjenne daglig , derfor jeg ville høre med flere :)
 
Kjenner flere ganger daglig, og det er noen nesten helt faste tider på døgnet som hun beveger seg mye. Koselig. Uke 23+1 og morkake foran. Kjente ikke daglig før kanskje i uke 18 ca, har vært tidligere før med morkake bak.
 
Er 18+3 og kjent litt siden 15+5 eller noe, men langt ifra hver dag foreløpig. Kjenner mest at hun snur seg om morgenen når jeg ligger og kjenner etter.
Førstegangs med morkaken foran.
 
21+0 i dag, førstegangs og har begynt å kjenne liv den siste uken. Har vel vært 3-4 ganger denne uken tror jeg, absolutt ikke noe far enda :)
 
Kjenner masse liv hver dag og er i uke 21+1 med morkaka foran :D
 
Kjenner liv hver dag. Er i uke 22+2 med nr 3. Kjente vel ordentlig bevegelse i uke 18 (ikke bare bobler) og daglig fra uke 20.
 
Kjenner liv hver dag, noen dager oftere i løpet av dagen enn andre :)
21+4 i dag, men har kjent hver dag en stund nå. Førstegangs med morkake bak :)
 
Kjenner mye bevegelse hver dag, og har virkelig fått et mønster. Noen ganger tar han skikkelig spark så magen hopper :)
 
22+5 med nummer to. Morkake foran.
Kjenner bevegelse daglig, mest en liten stund etter mat.
 
Jeg kjenner litt hver dag, er 21+2. Har morkaken foran, så kjenner bare når han ligger helt nede ved skambeinet :)
 
Back
Topp