Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Andre her så har menn som reiser offshore eller på kurs i ny og ne? Min har ingenting fast, så det blir litt nå og litt då. Syns det er veldig tungt å gå hjemme alene og passe sønnen vårs på 3. Hvordan er det med dere andre?
Ja d e ensomt. Går stort sett greit. Verste e når d e sykdom og lite søvn. Så grue mæ tel neste år med natt amming og våking. Og ha ansvaret før en 5 åring i tillegg.
Samboeren min jobber i Forsvaret. Er borte 7 dager av gangen, litt mindre enn annenhver uke. Vi har ei på 6 og ei på 4. Jeg jobber 100%, så blir travle dager når han er borte.
Når første var nyfødt pendlet gubben til Grønland og var mye borte. Gikk i og for seg veldig fint foruten at vi savnet han mye. Deretter pendlet han mellom stavanger og trondheim, var borte ca 2 uker i gangen. Gikk også bra. Nå venter hi nr to og har flyttet etter til Stavanger, da jeg ikke ønsker å være så mye alene med to småttiser.
Min Mann er borte ca to mnd om gangen. Og hjemme i to uker:/ håper han komme hjem før fødsel. Han jobber i Asia så jeg og mini skal flytte etter så fort jeg tror vi begge er klar for det etter fødsel. Ikke ideelt men tenker på de som er gravide og vett de blir alene.så tenker jeg at jeg har en bf som glede seg masse til å bli far for vårt barn tenker det går på instilling. Ikke drømmesituasjon men men. Er bare noen mnd igjen før mini kommer...
Sambo har akkurat byttet jobb så nå er han ikke offshore men han håper på det etterhvert. Den forrige jobben var offshore og han var da stort sett borte to uker og hjemme i fire uker. Har en gutt som snart blir fem. Syns det var helt topp jeg.vi savnet han selvfølgelig når han var borte men var så herlig å ha han hjemme fire uker i strekk og de to ukene han var borte gikk veldig fort også var det kjipt i starten av svangerskapet når jeg var dårlig men