Å kjære vene! Jeg ble lært opp til at dersom du ikke har noe positivt å si, så kan du la være å si det! Nå har jeg Ragdoll selv (store, hvite katter med MASSE pels), og kan selv ikke tenke meg en nakenkatt, men jeg skjønner at du liker det og er superstolt.
Angående annonsering så blir det nok det på facebook herfra. Sånn etter midten av juli en gang. Vi har nemlig noen venner vi vil overraske på ett seminar vi skal på sammen Så vi vil først se ansiktet deres, så kan vi annonsere etterpå Venner og famile har fått vite det i private meldinger, med beskjed om å ikke bringe det offentlig. Bor heldigvis langt unna de vi vil overraske, siden ingen som ser meg er så veldig i tvil om at jeg er gravid
Ragdoll er nydelige ❤
Drev oppdrett på Hellig Birma for flere år siden. Nå har jeg en miniatyr dverg nakenkatt, en Maine Coon og en huskatt.
De er et fantastisk trekløver ❤
Her er det ingen som tror på at jeg er gravid, får stadig spørsmål om alt er bra og om jeg er sikker på at barnet vokser som det skal siden jeg er relativt slank og ikke har noen mage. (17+6)
Veldig gøy å overraske med graviditeten!! Håper du klarer å holde det skjult. Blir veldig spennende for dere å se hvordan de reagerer