Offentliggjøre graviditeten på sosiale medier?

Jeg sier KJØR PÅ! Du høres jo knalltøff ut, og jeg kan ikke finne NOE å dømme ved deg at all. :)

I din situasjon hadde jeg laget en liten kringkastning i sosiale medier, av alle de årsakene som de andre nevner!

Nå er både jeg og samboeren reserverte på å dele private ting så vi kommer ikke til å si noe som hels på Facebook/Instagram. Kanskje det legges ut eg bilde av noen andre hvor man ser at jeg et gravid osv, men det er helt greit. Vi kommer bare ikke til å lage en egen post om det :)

Synes du er tøff som står på og er selvstendig. Det er det INGENTING å dømme eller skamme seg over! Kjenner mange som planlegger det samme om ikke mannen dukker opp om x-antall år :):Heartred

Har ikke gjort Det før og kommer ikke til å gjøre Det nå heller. La ut et bilde i forbindelse med babyshower sist og det var det ❤

Der jeg er fra er det flere som har vært i Danmark, eller som har gjennomført graviditeten aleine.
Og så vidt jeg vet, så er det absolutt ingen som sier noen ting annet enn at de er sterke damer som gjør det aleine. Er ikke hvem som helst som klarer det!
Om du vil dele det på sosiale medier er opp til deg, det må du nesten føle på :-)
Men jeg ville bare si det at det er nok flere som syns du er sterk og tøff, enn noe annet. Selv om man alltid føler at det er noen som snakker bak ryggen på en, så trenger det faktisk ikke alltid å være stygge ting de snakker om, det kan være ganske mange fine ting og :-)

Jeg kaprer tråden og gjør den til offentliggjøringstråd! :gen045

Jeg vurderer skrive på Facebook etter ultralyd på onsdag(13+3), men jeg er usikker på hva jeg skal skrive eller hvordan.
Siden det er ivf-barn vil jeg slå et slag for hjelpen man kan få her hjemme, og siden vi har hatt en veldig lang vei til dette føler jeg det er greit å dele.
Mannen godtar egentlig hva som helst.
Og samtidig ville jeg lage et kult motiv ang babyen til offentliggjøring, men det er vanskelig altså

• Liker
Reactions: Cgn
Hvordan går det? har du offentliggjort det? og hvordan ble responsen? Jeg synes du er knalltøff som gjør dette alene OG pusser opp huset samtidig! Girlpower!! Du er rå!! Babyen din kommer til å være stolt over mammaen sin :smiley-bounce016:gen014:gen014:gen014:gen014:gen014:gen014

Tirsdag 28 mai er det oul, da blir hemmeligheten offentliggjort :nailbiting:
Veldig få på jobben som vet og det er fremdeles lett å skjule da jeg ikke har noen mage. Jubler for det!

Dette blir bildet jeg legger ut, har krysset over navnet mitt.
Enkelt og forklarende. Veldig spent på reaksjonene:sorry:
Dør litt på meg

Litt vanskelig å lese men det står;
Mitt lille eventyr
Når én blir til to
Historien om *****
Og møtet med storken.
Oktober 2019

Vedlegg

• 20190520_235348.jpg
    20190520_235348.jpg
    53,4 KB · Visninger: 39
Last edited:
Hvordan går det? har du offentliggjort det? og hvordan ble responsen? Jeg synes du er knalltøff som gjør dette alene OG pusser opp huset samtidig! Girlpower!! Du er rå!! Babyen din kommer til å være stolt over mammaen sin :smiley-bounce016:gen014:gen014:gen014:gen014:gen014:gen014
Tusen takk ❤❤❤
Håper virkelig den lille blir stolt og arver arbeidslyst og pågangsmot fra meg :oops:

Ennå mer spent på avsløringen om en uke:nailbiting:
Burde gå bra, de få som vet er henrykt :smiley-bounce015

Veldig få på jobben som vet og det er fremdeles lett å skjule da jeg ikke har noen mage. Jubler for det!

Dør litt på meg

Mitt lille eventyr
Når én blir til to
Historien om *****
Og møtet med storken.
Oktober 2019

Åh, så fint:Heartred

Masse lykke til med både offentliggjøring og ultralyd:love7

Åh, så fint:Heartred

Masse lykke til med både offentliggjøring og ultralyd:love7
Tusen takk ❤
Veldig rolig i forbindelse med ultralyden. Den lille ble sjekket fra topp til tå i uke 12 og akt var bra. Værre med offentliggjøring av graviditeten. Usikker på om jeg klarer å takle de dårlige kommentarene

Tusen takk ❤
Veldig rolig i forbindelse med ultralyden. Den lille ble sjekket fra topp til tå i uke 12 og akt var bra. Værre med offentliggjøring av graviditeten. Usikker på om jeg klarer å takle de dårlige kommentarene
Tror du virkelig at du har folk rundt deg som er så kjipe med kommentarer? Altså når du annonserer, eller tenker du senere?

Tror du virkelig at du har folk rundt deg som er så kjipe med kommentarer? Altså når du annonserer, eller tenker du senere?
Ja enkelte eier ikke antenner.
Kjøpte meg nakenkatt for noen år siden, jeg var superstolt og la ut bilder av han. Fikk de styggeste kommentarene.
Folk tenker så lite gjennom hva de skriver.
"Oj, den der må du holde borte fra vann og ikke mate etter kl 12"
"Styggeste jeg har sett, hvordan kan man bli glad i noe slikt?" (Mitt svar på denne; spør mora di, hu er jo utrolig nok glad i deg)

Kjøpte meg nakenkatt for noen år siden, jeg var superstolt og la ut bilder av han. Fikk de styggeste kommentarene.
"Styggeste jeg har sett, hvordan kan man bli glad i noe slikt?" (Mitt svar på denne; spør mora di, hu er jo utrolig nok glad i deg)
Å herregud, de hadde jeg slettet fra livet mitt og sosiale medier.

Jepp! Med disse hormonene innabords, så kan det hende at den "vennelista" blir veldig fort veldig kort :hilarious:
Fin måte å sile ut folk på da!
Skal innrømme at jeg er ganske unforgiving med sånne ting, så her hadde det vært rensket for lenge siden

Dør litt på meg

Mitt lille eventyr
Når én blir til to
Historien om *****
Og møtet med storken.
Oktober 2019
Så utrolig kult :Heartred
Selv uten hormoner ble jeg helt rørt her :rolleyes:

Skal innrømme at jeg er ganske unforgiving med sånne ting, så her hadde det vært rensket for lenge siden
Ja du sier noe. Har liksom bare latt det prelle av. Men kjenner nå at vannet på denne gåsa ikke preller like lett av :hilarious:
Mange som blir halshugget om dagen.
Tror kollegaer blir glade når de skjønner det er en grunn til at jeg blir fort sint :hilarious:

Du kan jo tenke ut noen svar å gi tilbake hvis noen er negativ eller i verdte fall nedlatende. Men om det er ille, så er jeg enig med de over her, da er det bare å slette unna. Slike folk trenger man ikke i livet sitt. Uansett hva de sier, du ER tøff og flink! Drit i de andre! Masse lykke til :Heartbigred

Enig i at slike hadde jeg ikke giddet å ha på sosiale medier, hvis folk jeg hadde på Facebook kommenterte på en slik måte hadde jeg sletta de tvert :P

Å kjære vene! Jeg ble lært opp til at dersom du ikke har noe positivt å si, så kan du la være å si det! Nå har jeg Ragdoll selv (store, hvite katter med MASSE pels), og kan selv ikke tenke meg en nakenkatt, men jeg skjønner at du liker det og er superstolt.

Angående annonsering så blir det nok det på facebook herfra. Sånn etter midten av juli en gang. Vi har nemlig noen venner vi vil overraske på ett seminar vi skal på sammen :D Så vi vil først se ansiktet deres, så kan vi annonsere etterpå :p Venner og famile har fått vite det i private meldinger, med beskjed om å ikke bringe det offentlig. Bor heldigvis langt unna de vi vil overraske, siden ingen som ser meg er så veldig i tvil om at jeg er gravid :p

Back
Topp