Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ❤❤❤Hvordan går det? har du offentliggjort det? og hvordan ble responsen? Jeg synes du er knalltøff som gjør dette alene OG pusser opp huset samtidig! Girlpower!! Du er rå!! Babyen din kommer til å være stolt over mammaen sin
Tirsdag 28 mai er det oul, da blir hemmeligheten offentliggjort
Veldig få på jobben som vet og det er fremdeles lett å skjule da jeg ikke har noen mage. Jubler for det!
Dette blir bildet jeg legger ut, har krysset over navnet mitt.
Enkelt og forklarende. Veldig spent på reaksjonene
Dør litt på meg
Litt vanskelig å lese men det står;
Mitt lille eventyr
Når én blir til to
Historien om *****
Og møtet med storken.
Oktober 2019
Tusen takk ❤Åh, så fint
Masse lykke til med både offentliggjøring og ultralyd
Tror du virkelig at du har folk rundt deg som er så kjipe med kommentarer? Altså når du annonserer, eller tenker du senere?Tusen takk ❤
Veldig rolig i forbindelse med ultralyden. Den lille ble sjekket fra topp til tå i uke 12 og akt var bra. Værre med offentliggjøring av graviditeten. Usikker på om jeg klarer å takle de dårlige kommentarene
Ja enkelte eier ikke antenner.Tror du virkelig at du har folk rundt deg som er så kjipe med kommentarer? Altså når du annonserer, eller tenker du senere?
Å herregud, de hadde jeg slettet fra livet mitt og sosiale medier.Ja enkelte eier ikke antenner.
Kjøpte meg nakenkatt for noen år siden, jeg var superstolt og la ut bilder av han. Fikk de styggeste kommentarene.
Folk tenker så lite gjennom hva de skriver.
"Oj, den der må du holde borte fra vann og ikke mate etter kl 12"
"Styggeste jeg har sett, hvordan kan man bli glad i noe slikt?" (Mitt svar på denne; spør mora di, hu er jo utrolig nok glad i deg)
Jepp! Med disse hormonene innabords, så kan det hende at den "vennelista" blir veldig fort veldig kortÅ herregud, de hadde jeg slettet fra livet mitt og sosiale medier.
Skal innrømme at jeg er ganske unforgiving med sånne ting, så her hadde det vært rensket for lenge sidenJepp! Med disse hormonene innabords, så kan det hende at den "vennelista" blir veldig fort veldig kort
Fin måte å sile ut folk på da!
Så utrolig kultTirsdag 28 mai er det oul, da blir hemmeligheten offentliggjort
Veldig få på jobben som vet og det er fremdeles lett å skjule da jeg ikke har noen mage. Jubler for det!
Dette blir bildet jeg legger ut, har krysset over navnet mitt.
Enkelt og forklarende. Veldig spent på reaksjonene
Dør litt på meg
Litt vanskelig å lese men det står;
Mitt lille eventyr
Når én blir til to
Historien om *****
Og møtet med storken.
Oktober 2019
Ja du sier noe. Har liksom bare latt det prelle av. Men kjenner nå at vannet på denne gåsa ikke preller like lett avSkal innrømme at jeg er ganske unforgiving med sånne ting, så her hadde det vært rensket for lenge siden
Du kan jo tenke ut noen svar å gi tilbake hvis noen er negativ eller i verdte fall nedlatende. Men om det er ille, så er jeg enig med de over her, da er det bare å slette unna. Slike folk trenger man ikke i livet sitt. Uansett hva de sier, du ER tøff og flink! Drit i de andre! Masse lykke tilJa enkelte eier ikke antenner.
Kjøpte meg nakenkatt for noen år siden, jeg var superstolt og la ut bilder av han. Fikk de styggeste kommentarene.
"Styggeste jeg har sett, hvordan kan man bli glad i noe slikt?" (Mitt svar på denne; spør mora di, hu er jo utrolig nok glad i deg)
Ja enkelte eier ikke antenner.
Å kjære vene! Jeg ble lært opp til at dersom du ikke har noe positivt å si, så kan du la være å si det! Nå har jeg Ragdoll selv (store, hvite katter med MASSE pels), og kan selv ikke tenke meg en nakenkatt, men jeg skjønner at du liker det og er superstolt.Ja enkelte eier ikke antenner.