Offentlige ivf klinikker

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Siden Porsgrunn ikke har lyst til å gi oss mer ivf så lurer jeg på kan de nekte oss det siden vi har "krav" på 2 til... ? Og vil da de andre klinikkrnr behandle oss og hvilkene offentlige klinikker anbefaler dere... Vi bor på sørlandet og kan ikke reise helt nord for å si det sånn...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Slik jeg har forstått det så har man ikke krav på 3 forsøk i det offentlige. Man har mulighet til å få det, men sykehuset må vurdere hvorvidt det er hensiktsmessig eller ikke. Har man f eks en veldig lav amh er det ikke sikkert man får forsøk i det offentlige i det hele tatt. Sikkert lurt å be om en henvisning til et annet sykehus for en ny vurdering med nye øyne. Vet ikke hvor de er "snillest". Håper dere får flere sjanser:-)

Siden Porsgrunn ikke har lyst til å gi oss mer ivf så lurer jeg på kan de nekte oss det siden vi har "krav" på 2 til... ? Og vil da de andre klinikkrnr behandle oss og hvilkene offentlige klinikker anbefaler dere... Vi bor på sørlandet og kan ikke reise helt nord for å si det sånn...

Jeg ville også gjort som mammadrøm sier. Kontakt en ny gynekolog og be om ny utredning. Kanskje amh nivået ble feil. Leste jo om disse testene som ga helt feil resultat. Men prøv igjen. Ikke gi opp. Hvis ikke finnes det private klinikker i Oslo som sikkert vil hjelpe. Jeg går på privat i Oslo:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvilken privatklinikk i oslo går du på Starbucks??:)
Fertilitetssenteret som tidligere tilhørte Aleris:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke alle som har råd til det eller hadde vel de fleste gått privat... Men er ikke no i veien med mine prøver.. Eneste som er galt er pco..

Back
Topp