Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Siden Porsgrunn ikke har lyst til å gi oss mer ivf så lurer jeg på kan de nekte oss det siden vi har "krav" på 2 til... ? Og vil da de andre klinikkrnr behandle oss og hvilkene offentlige klinikker anbefaler dere... Vi bor på sørlandet og kan ikke reise helt nord for å si det sånn...
Slik jeg har forstått det så har man ikke krav på 3 forsøk i det offentlige. Man har mulighet til å få det, men sykehuset må vurdere hvorvidt det er hensiktsmessig eller ikke. Har man f eks en veldig lav amh er det ikke sikkert man får forsøk i det offentlige i det hele tatt. Sikkert lurt å be om en henvisning til et annet sykehus for en ny vurdering med nye øyne. Vet ikke hvor de er "snillest". Håper dere får flere sjanser
Siden Porsgrunn ikke har lyst til å gi oss mer ivf så lurer jeg på kan de nekte oss det siden vi har "krav" på 2 til... ? Og vil da de andre klinikkrnr behandle oss og hvilkene offentlige klinikker anbefaler dere... Vi bor på sørlandet og kan ikke reise helt nord for å si det sånn...
Jeg ville også gjort som mammadrøm sier. Kontakt en ny gynekolog og be om ny utredning. Kanskje amh nivået ble feil. Leste jo om disse testene som ga helt feil resultat. Men prøv igjen. Ikke gi opp. Hvis ikke finnes det private klinikker i Oslo som sikkert vil hjelpe. Jeg går på privat i Oslo