offentlig

precious2013

Glad i forumet
Hei!:)
Har alle offentliggjort graviditeten sin nå?
Vet ikke om jeg skal vente til etter UL 11.januar... Eller om vi skal si det til familien på julaften.

(14 uker i morgen i følge siste mens)

13+5, eneste som vet er svigemor og svigerfar, vi er der titt og ofte så var praktisk at dem fikk vite det. Forteller 3åringen etter OUL 21.januar og da regner jeg med alle andre får vite det etterhvert :)

Her vet de aller fleste venner, kollegaer og nærmeste familie det.. Begynte å fortelle det tidlig (uke 8-9) siden mange var nysgjerrige på IVF-behandlingen, og jeg var innlagt på sykehus i 14 dager=p
Skal dele nyheten med resten av familien nå til jul!:)

De fleste i min nærmeste familie vet det nå, mens sambo sin familie ikke vet noe enda..

Nærmeste familie, nære venner og kollegaer vet det. Er 15+1 i dag. Men det blir nok offentliggjort etter jul

Har fortalt det til mange... men laaaaaaaaaaaaaaaaaaang i fra alle. Unga fikk vite det etter ul tror jeg var 12+5 el 6 da. Så spres i der tempoet de forteller det. Så er fler som vet om her oppe hvor vi bor nå pga unga og fordi det syns. Men mange av min familie og venner fra hjemplassen min som ikke har en anelse(flytta i sommer) for har ikke sluppet det på Face, blogg el Insta enda... Planen er å slippe det på julaften, da er jeg 18 fulle uker og har også planer om hvordan nyheten skal ut

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Begynte å dele det ganske tidlig, og nå vet også kollegene mine :) Var vel 12 uker når de siste fikk vite. Facebook og alt det der skal jeg IKKE utsette barn for. Jobber i IT-bransjen og vil anbefale alle å gjøre det samme!

Her der det offentlige, vi sa det etter ul og 12 uker:)

Har ikke fortalt det til noen enda. Hadde tenkt å holde det hemmelig lengst mulig :-) .

Vi legger det sikkert ut offentlig lille julaften☺ skal på ultralyd den dagen klokken 12 og om alt er bra så kan skuldrene senkes..er da 13+1 uke☺

Familie og noen venner vet det. Har ikke fortalt noe på jobb enda, men er julebord med samboers jobb ikveld så da får nok de vite det. Er 14+3 idag.

Her fikk jobb, familie og nærmeste venner vite det tidlig. I uke 6-7 allerede. Men det er ferdig jeg har vært så dårlig hele tiden og kunne umulig ha skult det.

Her var det veldig hemmelig frem til uke 13-14. Men nå er det offentlig. Mannen måtte legge ut ett skryte bilde på Facebook og :)

Mamma har avslørt meg, ellers er det hemmelig enda. Er 14+2 idag. Tenkte å fortelle det til nærmeste familie nå i jula, venner og øvrig familie etter OUL :)

Mamma, svigerforeldre, søsken og gode venner har fått vite det, resten lar jeg jungeltelegrafen ta seg av ;-)

Back
Topp