Offentlig tissing

Samme her. Dørs stod på gløtt, men hun stod ikke rett utenfor. Hun ventet litt lengre inn i rommet og spurte etterhvert om det gikk fint :)

Ja sånn var det hos meg også, vi har vel kanskje født på samme sykehus :)
Veldig fornøyd med det, hadde ikke vært komfortabel med tilskuere...
 
Sannsynligvis har vi nok det :hilarious:ssk?

Jupp!
Visste ikke om du hadde reist til Flekkefjord (hvis de enda har føde avdeling) vet noen på den kanten heller reiste dit :)
 
Jupp!
Visste ikke om du hadde reist til Flekkefjord (hvis de enda har føde avdeling) vet noen på den kanten heller reiste dit :)
Vi bor ca midt i mellom, så tidsmessig like langt :) med første tenkte jeg aldri på Flekkefjord, og pga visse ting som ikke gikk helt etter planen med første fødsel valgte jeg kr.sand da jeg følte meg tryggere hvis noe skulle skje under fødsel nr 2 :happy:
 
Har ikke problemer med offentlig toaletter men har hatt problemer med å tisse fremfor folk, det være mannen, niese, søster eller venninde.

Mannen var litt frustrert at jeg jager han fra badet hver gang jeg skulle tisse. Men det gikk av en eller anen grunn over iløpet av graviditen. Måtte vell så ofte på do at det kurrerte seg selv til slutt.
 
Jeg har det sånn, men fikk tips av en lege om å lukke øynene, holde meg for ørene og lage lyden tsssssssss.....
Altså jeg lukker øynene og putter en finger i hvert øre, men lyden lager jeg inni meg:D
For min del så funker det.. eller så setter jeg på vasken om det er mulig( også hvis den er utenfor båsen ).
 
Jeg har det sånn, men fikk tips av en lege om å lukke øynene, holde meg for ørene og lage lyden tsssssssss.....
Altså jeg lukker øynene og putter en finger i hvert øre, men lyden lager jeg inni meg:D
For min del så funker det.. eller så setter jeg på vasken om det er mulig( også hvis den er utenfor båsen ).

Jaaaa, akkurat sånn funker det! Bare at jeg ikke sier tsss til meg selv (inni meg selv), skal jaggu prøve det neste gang :angelic:
Det er helt rart hvordan det med vann og "alenehet" også fungerer så bra. Er virkelig ikke flau over kroppslige lyder, men noe må ha skjedd i hjernen for det vil ikke gi seg :confused:

Har du opplevd noe framgang, eller er det noe man bare må leve med? Takk for å stå fram sammen med meg! :p:Heartpink
 
Jaaaa, akkurat sånn funker det! Bare at jeg ikke sier tsss til meg selv (inni meg selv), skal jaggu prøve det neste gang :angelic:
Det er helt rart hvordan det med vann og "alenehet" også fungerer så bra. Er virkelig ikke flau over kroppslige lyder, men noe må ha skjedd i hjernen for det vil ikke gi seg :confused:

Har du opplevd noe framgang, eller er det noe man bare må leve med? Takk for å stå fram sammen med meg! :p:Heartpink
Ja vann og «privatliv» gjør underverker! :)

Jeg er litt sjenert, men ikke flau over kroppslige lyder for alle har de jo. Det er bare noe med sånn samtissing jeg ikke får til.. Jeg kan sitte på do og repetere for meg selv at jeg bestemmer over min egen blære og det er da jeg lurer på om jeg har sett for mye på heldon cooper i big bang theory:wideyed:
Men jeg klarer ikke lure blæra mi til å tro at jeg slapper av, den er visst ikke så lettlurt:D

Men den fremgangsmåten jeg skrev til deg funker stort sett med mindre det er fjortiser på do som skal skravle og le veldig høyt for så lydtett klarer jeg ikke å få fingrene mine til å bli:laughing002

Jeg har ingen fremgang :wideyed: har bare kommet til det punktet hvor jeg aksepterer at det er sånn og gjør det beste ut av situasjonen :p

Vi litt toalettutfordret må stå sammen:Heartred:D vi er faktisk fler enn vi er klar over:p
 
Jeg har også problemer med det.. Får det som regel til da. I tillegg har jeg nervøs blære, så det er ikke akkurat den beste kombinasjonen :p
 
De eneste gangene jeg ikke får til, er når folk (jeg ikke kjenner) ser på. Etter fødsel f.eks, når jordmora nærmest nistirrer mens jeg prøver å tisse, da sliter jeg. Sist fikk mannen bli med inn, mens jordmora sto utenfor døra, da gikk det fint.
Jeg hadde heller aldri klart det hvis jordmora sto og så på :wideyed: Her fikk jeg dusje og gå på do helt alene etter fødsel, rart at det er så forskjellig.
 
Det å tisse på offentlig toalett er ikke akkurat favorittaktiviteten min.. men må jeg så må jeg :bored:
Bæsje derimot.. det er et problem på offentlig toalett :smiley-ashamed008
 
Har heldigvis null problemer med å tisse, uansett hvor. Kan fint tisse med "publikum" også (altså, ikke mer enn f.eks mannen eller sykepleier el.l :laughing002)
 
Back
Topp