Offentlig tissing

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har du også problemer med å tisse på offentlige toaletter, hvor det ikke er en "privat bås"? Har du klart å kommet deg over din sjenerte blære?

Undertegnede har tiltakende problem med å tisse "i offentlig bås", og blir etterhvert mer og mer frustrert av dette. Jeg får rett og slett ikke til å tisse når det er andre i båsen ved siden av. Er ikke flau, er ikke høylytt med fis og promp når jeg tisser - jeg får bare ikke til å slappe av i blæra når andre er der. Det er helt ekstremt. Hvordan kan man jobbe rundt dette? Har tenkt på desenstivisering, men uten en full blære så må man jo ikke tisse?? :p Så jeg kan liksom ikke bestemme meg for at nå skal jeg jobbe med det i 1 time? :p

En gang var jeg på bar i USA, og måtte tisse etter 3 øl. I Nord-Amerika har de helt grusomme båser, som ofte inkluderer en liten sprekk langs hele døra - så alle kan titte inn. Jeg holdt på å gråte av smerte for at jeg ikke fikk til å tisse, til slutt måtte jeg spørre betjeninga om de hadde et toalett for jeg kom til å dø om jeg ikke fikk tissa snart.

Kanskje man som mor roer gemyttet litt og bare lar det stå til? Det eneste jeg får til å funke er å ha støyreduserende headset på meg, med høy musikk, og lukke øynene. Da kan det forekomme at blæra roer seg og klarer å tømme seg. Men det er jo passelig sjukelig å måtte gå på do med øya igjen og musikk på ørene, hadde vært fint å kunne gjøre det uten også....
 
Dette hørtes slitsomt ut kjære deg :Heartred
Har (heldigvis) ikke problemer med dette, men jeg skjønner jo godt at det er litt vanskelig.
Nå har jeg brukt å slite med å tisse pga andre ting (uvi, operasjoner nedentil, aborten) og da har det hjulpet mye å bare sitte og trykke på tlf i en evighet til jeg glemmer hva jeg holder på med :hilarious:
 
Foretrekker offentlige toaletter fremfor lite private toaletter på hotellrom:p Alle må jo på do, og det lager lyd på en eller annen måte. Sånn er det bare! Men er jo ikke noe hyggelig å dele det med alle andre, nei. Håper det ordner seg for deg, slik at du kan slappe litt mer av:Heartred
 
De eneste gangene jeg ikke får til, er når folk (jeg ikke kjenner) ser på. Etter fødsel f.eks, når jordmora nærmest nistirrer mens jeg prøver å tisse, da sliter jeg. Sist fikk mannen bli med inn, mens jordmora sto utenfor døra, da gikk det fint.
 
Har ikke noen som kan hjelpe å trene med deg da. Hadde glatt hjulpet hvis en god venninne hadde spurt. Eller mannen. Starte med å klare å tisse hjemme når noen andre er på badet osv. Så ha de med på offentlig toalett etterhvert....
 
Foretrekker offentlige toaletter fremfor lite private toaletter på hotellrom:p Alle må jo på do, og det lager lyd på en eller annen måte. Sånn er det bare! Men er jo ikke noe hyggelig å dele det med alle andre, nei. Håper det ordner seg for deg, slik at du kan slappe litt mer av:Heartred
Kusinen min har det noe lignende som ts her. Kan tenke hun ble litt stresset da vi sjekket inn på et hotell i Tyskland (jeg med min samboer, hun med sin kjæreste som hun hadde vært sammen med i 5-6mnd) og det var sånn glassdør til badet, med frostet glass. Du kunne ikke direkte se noe, men konturene kunne man se :p stakkar jente bæsjet ikke hele uka som vi var avgårde :oops:
 
Sliter med det samme, men da pga gjentatte operasjoner, uvi, fødsler, nyreproblemer.
 
De eneste gangene jeg ikke får til, er når folk (jeg ikke kjenner) ser på. Etter fødsel f.eks, når jordmora nærmest nistirrer mens jeg prøver å tisse, da sliter jeg. Sist fikk mannen bli med inn, mens jordmora sto utenfor døra, da gikk det fint.
Må jm se på du tisser etter fødsel kan de ikke bare spørre deg?
 
Må jm se på du tisser etter fødsel kan de ikke bare spørre deg?

De vil gjerne følge med når du er oppe og beveger deg de første timene. Og det med tissing har de vært helt maniske på etter alle mine seks fødsler (er for å utelukke skader).
 
De vil gjerne følge med når du er oppe og beveger deg de første timene. Og det med tissing har de vært helt maniske på etter alle mine seks fødsler (er for å utelukke skader).

Jeg fikk tisse uten at jm glodde på meg etter begge mine fødsler
 
De vil gjerne følge med når du er oppe og beveger deg de første timene. Og det med tissing har de vært helt maniske på etter alle mine seks fødsler (er for å utelukke skader).
Jeg hadde med bf når jeg skulle på do. Ble ikke fulgt av noen på sykehuset.
 
Jeg fikk tisse uten at jm glodde på meg etter begge mine fødsler

Jeg har hatt med noen inn hver gang (St. Olavs). Noen av jordmødrene har stått i døråpningen og pratet med barnefar, da får jeg det til, men hun siste sto regelrett med blikket på dåsa liksom. :knegg:
 
Jeg hadde med bf når jeg skulle på do. Ble ikke fulgt av noen på sykehuset.

Det endte med det hos meg ved siste fødsel også, jeg fikk bare ikke til, enda jeg sikkert hadde flere liter innabords.
 
Har du også problemer med å tisse på offentlige toaletter, hvor det ikke er en "privat bås"? Har du klart å kommet deg over din sjenerte blære?

Undertegnede har tiltakende problem med å tisse "i offentlig bås", og blir etterhvert mer og mer frustrert av dette. Jeg får rett og slett ikke til å tisse når det er andre i båsen ved siden av. Er ikke flau, er ikke høylytt med fis og promp når jeg tisser - jeg får bare ikke til å slappe av i blæra når andre er der. Det er helt ekstremt. Hvordan kan man jobbe rundt dette? Har tenkt på desenstivisering, men uten en full blære så må man jo ikke tisse?? :p Så jeg kan liksom ikke bestemme meg for at nå skal jeg jobbe med det i 1 time? :p

En gang var jeg på bar i USA, og måtte tisse etter 3 øl. I Nord-Amerika har de helt grusomme båser, som ofte inkluderer en liten sprekk langs hele døra - så alle kan titte inn. Jeg holdt på å gråte av smerte for at jeg ikke fikk til å tisse, til slutt måtte jeg spørre betjeninga om de hadde et toalett for jeg kom til å dø om jeg ikke fikk tissa snart.

Kanskje man som mor roer gemyttet litt og bare lar det stå til? Det eneste jeg får til å funke er å ha støyreduserende headset på meg, med høy musikk, og lukke øynene. Da kan det forekomme at blæra roer seg og klarer å tømme seg. Men det er jo passelig sjukelig å måtte gå på do med øya igjen og musikk på ørene, hadde vært fint å kunne gjøre det uten også....

Uff, det hørtes ikke greit ut! Jeg har ikke problem med det, heldigvis, men sliter derimot med klaustrofobi. Det vil si at jeg faktisk har sittet på et fly og tisset med døren åpen der en mann sto og så rett inn på meg.. Da slet jeg! Fikk presset ut det verste, men det verken lett eller ikke avslappende.
 
De vil gjerne følge med når du er oppe og beveger deg de første timene. Og det med tissing har de vært helt maniske på etter alle mine seks fødsler (er for å utelukke skader).

Ser den men trodde vi kunne få gi tilbakemld selv men vil de se meg tisse får de heller det;)
 
Har alltid hatt det sånn som deg! Jeg har klart meg på offentlige toaletter hvis jeg er den eneste der, men med en gang jeg har hørt en lyd fra et annet menneske kniper det seg igjen.
Så ble jeg mor. Nå har jeg en treåring som helst skal sitte på potta og se på meg uansett hva jeg gjør på do :p
Og med det forsvant problemet helt. Nå kan jeg tisse hvor som helst, når som helst :D
 
Sliter heller med å drite på offentlig dass. Så det gjør jeg hjemme haha
 
Jeg har hatt med noen inn hver gang (St. Olavs). Noen av jordmødrene har stått i døråpningen og pratet med barnefar, da får jeg det til, men hun siste sto regelrett med blikket på dåsa liksom. :knegg:

Hjelpes! Det har aldri vært et tema her engang. Jm fulgte meg akkurat fra sengen og inn på badet for å se at jeg var stødig, så fikk jeg dudje og tisse i fred...
 
Hjelpes! Det har aldri vært et tema her engang. Jm fulgte meg akkurat fra sengen og inn på badet for å se at jeg var stødig, så fikk jeg dudje og tisse i fred...
Samme her. Dørs stod på gløtt, men hun stod ikke rett utenfor. Hun ventet litt lengre inn i rommet og spurte etterhvert om det gikk fint :)
 
Back
Topp